Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبارموبایل و لپتاپویژه

نگاهی به مشخصات فنی گوشی شیائومی 12 اولترا

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگر اخبار قبلی لیون تک را دنبال کرده باشید حتماً از ماجرای همکاری شیائومی و لایکا برای ساخت یک گوشی هوشمند خبر دارید؛ به تازگی مشخصات فنی گوشی پرچمدار و جدید شیائومی 12 اولترا در فضای مجازی منتشر شده است، محصولی که قرار است امکانات متعددی را در بخش دوربین ارائه کند. در ادامه همراه لیون تک باشید.

شایعات جدید حاکی از آن است شیائومی 12 اولترا در بخش دوربین از سخت افزار مشابه Mi 11 Ultra استفاده می‌کند. به عبارت دیگر، محصول پرچمدار شیائومی به لنز اصلی 50 مگاپیکسلی (به همراه OIS و سنسور جدید)، ماژول تله فوتو 48 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. در کنار این موارد، Leakster Yogesh Brar لیست جدیدی از مشخصات سخت افزاری این گوشی را به اشتراک گذاشت که در ادامه به آن‎‌ها نگاهی خواهیم داشت.

نگاهی به مشخصات فنی گوشی شیائومی 12 اولترا

گفته می‌شود در بخش دوربین یک سنسور 3D ToF اضافه وجود دارد که هنوز اطلاعات چندانی راجع به آن وجود ندارد. دوربین سلفی نیز به احتمال زیاد به ماژول 20 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. شیائومی 12 اولترا از نمایشگر 6.7 اینچی LTPO AMOLED با رزولوشن QHD Plus و نرخ بروزرسانی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 و 8/12 گیگابایت رم LPDDR5 به همراه 256/512 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد. همچنین، این دستگاه در بخش نرم افزاری نیز در زمان عرضه با رابط کاربری MIUI 13 و سیستم عامل اندروید 12 در دسترس قرار می‌گیرد.

در مدل قبلی، مسئولیت تأمین انرژی موردنیاز این مدل بر عهده باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 67 وات (سیمی) و شارژ سریع بی سیم 50 وات بود. اما، شایعه جدید به شارژ سیمی 120 وات اشاره دارد که نسبت به نسل قبل پیشرفت قابل توجهی محسوب می‌شود.

سهیل حسینی

گیمر، علاقه مند به تکنولوژی و بازی های ویدئویی

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا