Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخباربازی و کنسولویژه

جزئیات تازه از نسخه ریمیک Resident Evil 4 + سیستم موردنیاز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نسخه ریمیک Resident Evil 4 یکی از آن بازی‌هایی هست که در سه ماهه اول سال آینده به بازار عرضه می‌شود. از این رو، با نزدیک شدن به زمان انتشار شرکت کپکام با انتشار تریلر جدید، جزئیات بیشتری از گیم پلی بازی و همچنین سیستم موردنیاز آن برای کامپیوتر به اشتراک گذاشت.  در ادامه همراه لیون تک باشید.

با مشاهده تریلر به نمایش درآمده می‌توان متوجه شد سازنده تا حد زیادی نسبت به ریشه بازی پایبند بوده و در کنار آن برخی موارد جدید را با هدف مدرن‌تر کردن گیم پلی بازی ارائه کرده است. در کنار این موارد، محیط‌های بازی اکنون جو تاریک‌تری دارد و سیستم مبارزه هم به لطف بروزرسانی صورت گرفته بهبود یافته است.

جزئیات تازه از نسخه ریمیک Resident Evil 4

البته این تمام ماجرا نبود، کپکام در کنار این ویدئو، یک تریلر دیگر با محوریت شخصیت‌های اصلی بازی به نمایش گذاشت. در این تریلر شاهد حضور شخصیت‌هایی همچون ایدا، اشلی، لوئیس، رامون سالازار هستیم.

برای کسانی که تاکنون با داستان این بازی آشنایی نداشته‌اند:

شش سال از فاجعه بیولوژیکی در شهر راکون می‌گذرد. لئون اس کندی، یکی از بازماندگان این حادثه، به عنوان مامور آموزش دیده به دستور رئیس جمهور خود را برای ماجراجویی تازه راهی مسیر تاریکی خواهد کرد. لئون برای نجات دختر ربوده شده رئیس جمهور ایالات متحده به یک روستای منزوی در منطقه اروپا فرستاده می شود، جایی که به کابوسی بزرگ برای او تبدیل خواهد شد.

Capcom همچنین دو نسخه ویژه Resident Evil را معرفی کرده است (قیمت آن‌ها هنوز مشخص نشده است). نسخه Deluxe شامل 4 پوسته منحصربه‌فرد (از جمله پوسته الهام‌گرفته از DmC)، سلاح‌های لوکس، فیلترهای بصری و سایر ویژگی‌های مربوط به نسخه دیجیتال است.

سیستم موردنیاز رزیدنت ایول 4 ریمیک

بازی Resident Evil 4 Remake همزمان با نسخه کنسولی برای کامپیوتر هم عرضه خواهد شد. به همین دلیل، سازنده جزئیات کاملی از سیستم موردنیاز این بازی به اشتراک گذاشت که در ادامه به آن نگاه می‌کنیم:

حداقل سیستم موردنیاز

  • سیستم عامل: ویندوز 10 – 64 بیت
  • پردازنده: Ryzen 3 1200 یا Core i5-7500
  • رم: 8 گیگابایت رم
  • گرافیک: Radeon RX 560 یا GeForce GTX 1050 Ti
  • دایرکت ایکس: 12

سیستم توصیه شده

  • سیستم عامل: ویندوز 10 – 64 بیت
  • پردازنده: Ryzen 5 3600 یا Core i7 8700
  • رم: 16 گیگابایت
  • گرافیک: Radeon RX 5700 یا GTX 1070
  • دایرکت ایکس: 12

در پایان لازم به ذکر است، Resident Evil 4 Remake در تاریخ 23 مارس 2023 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس و اس به همراه کامپیوتر منتشر می‌شود.

سهیل حسینی

گیمر، علاقه مند به تکنولوژی و بازی های ویدئویی

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا