Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخباربازی و کنسول

آموزش 0 تا 100 خرید بلیت طلایی کلش اف کلنز + راهنمای مزایای آن

زمان مطالعه: 4 دقیقه

کلش اف کلنز شاید معروف‌ترین بازی آنلاین و گروهی موبایل در دنیا باشد که کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند. این بازی با اینکه رایگان است اما خرید گلد پس کلش اف کلنز همیشه مورد توجه بازیکنان قرار گرفته است؛ زیرا با کمک آن امکان استفاده از تجهیزات زیادی در بازی را دارند که بدون بلیت طلایی ممکن نیست؛ به همین دلیل در ادامه این مطلب درباره آموزش خرید بلیت طلایی برای بازی کلش اف کلنز صحبت خواهیم کرد و اطلاعات کامل و کاربردی را به شما ارائه خواهیم داد.

مزایای خرید گلد پس

مزایای خرید بلیت طلایی کلش اف کلنز چیست؟

بسیاری از بازیکنانی که کلش اف کلنز را در تلفن‌های همراه خود دارند و آن را بازی می‌کنند ممکن است از خود بپرسند که چرا باید خرید بلیت طلایی کلش اف کلنز یا gold pass را انجام دهند؛ زیرا این بازی رایگان است و بدون خرید بعضی از آیتم‌ها نیز می‌توان آن را انجام داد؛ اما هنگامی که بازیکنان به سطح پیشرفته می‌رسند و زمان زیادی از حضور آن‌ها در بازی می‌گذرد، نیاز است تا با استفاده از بلیت طلایی به امکانات بیشتری در بازی دسترسی داشته باشند‌.

از مزایای بلیت طلایی یا گلد پس می‌توان به اهدای سرباز و نیروی جدید با هر جم اشاره کرد. همچنین زمان کمتری برای ارتقا ماشین سرباز‌ها، طلسم، محاصره و غیره برای شما در نظر گرفته می‌شود. بلیت طلایی این امکان را به بازیکن می‌دهد تا در زمان کمتری به نیروها و بقیه ادوات بازی آموزش بدهد و می‌تواند زودتر قهرمان شود.

توسط بانک فصلی بلیت طلایی یا Gold Pass Season Bank شما می‌توانید تا ۲۵ میلیون طلا، ۲۵ میلیون اکسیر و ۲۵۰ هزار اکسیر تاریک برای خود نگهداری کنید که این باعث موفقیت بیشتر شما خواهد شد؛ به همین خاطر بازیکنان ترغیب می‌شوند تا صاحب بلیت طلایی کلش اف کلنز شوند. در ادامه بیشتر درباره خرید بلیت طلایی کلش اف کلنز صحبت خواهیم کرد و آموزش آن را بیان می‌کنیم.

ذخیره طلای بالا با خرید بلیت طلایی کلش

نحوه خرید بلیت طلایی کلش اف کلنز

بعد از اینکه درباره مزایای بلیت طلایی کلش اف کلنز دانستید، به‌احتمال زیاد تا به الان متقاعد شده‌اید که بلیت طلایی را بخرید و آن را برای بازی خود به کار ببرید؛ به همین دلیل در این قسمت برای شما هم راه‌های خرید بلیت طلایی را بیان می‌کنیم و هم آموزش خرید را توضیح می‌دهیم.

خرید بلیت طلایی کلش از خود بازی

خرید بلیت طلایی کلش اف کلنز از طریق خود بازی اصلی‌ترین و اولین راهی است که به فکر هر بازیکن می‌‌رسد. برای این کار ابتدا باید با آیدی سوپرسل خود که در بالا صفحه سمت راست وجود دارد وارد شوید. در مرحله بعد یک کد تأیید برای ایمیل شما ارسال خواهد شد که آن را یادداشت کرده یا اسکرین‌شات بگیرید.

در قسمت بعد بلیت طلایی مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید‌. در این مرحله باید اطمینان حاصل کنید که بلیت طلایی برای حساب خودتان قابل‌خرید است. بعد از آن وارد صفحه پرداخت خواهید شد که بعد از خرید می‌توان بازی را با بلیت طلایی فعال اجرا کرد؛ اما در این جا مشکل خرید بلیت طلایی کلش اف کلنز برای کاربران ایرانی وجود دارد. شما برای پرداخت نیاز به کارت اعتباری خارجی یا حساب بانکی خارج از ایران دارید که این عمل برای کسانی که داخل کشور زندگی می‌کنند، امکان‌پذیر نیست.

به همین دلیل سایت‌هایی وجود دارند که به دلیل ارائه خدمات خاص خود، شما قادر خواهید بود خرید را انجام دهید. این خدمات شامل گیفت‌کارت نیز است. خرید بلیت طلایی کلش با گیفت‌کارت هم انجام می‌شود و در هنگام پرداخت؛ شما اطلاعات گیفت‌کارت یا کارت هدیه‌ای که از سایت‌های ایرانی خریداری کرده‌اید را وارد می‌کنید. به این صورت از طریق بازی قادر خواهید بود بلیت طلایی را فعال کنید.

خرید بلیت طلایی کلش از سایت‌های ایرانی

اما یک راه ساده‌تر و بهتر نیز وجود دارد که بتوان هم خرید بلیت طلایی کلش ارزان را انجام داد و هم مزایای عالی دیگری را با خرید این بلیت به دست آورد. سایت‌های ایرانی در این زمینه وجود دارند که بلیت طلایی را به شما می‌فروشند و می‌توانید بعد از خرید با ورود به اکانت خود آن را فعال کرده تا دردسرهای خرید با گیفت‌کارت یا به‌صورت مستقیم از بازی را نداشته باشید.

یکی از این سایت‌ها دیاموند لند است که بلیت طلایی کلش اف کلنز را با قیمت عالی و تخفیف‌های ویژه ارائه می‌دهد. همچنین شما با خرید از این سایت از آفرها و جوایز بسیاری بهره‌مند خواهید شد. برای خرید از سایت نیز وارد سایت از طریق مرورگر خود شده و خرید بلیت طلایی کلش اف کلنز را انتخاب می‌کنید.

سپس وارد صفحه مربوطه شده، نکات را خوانده و نوع درخواست خرید را انتخاب می‌کنید. بعد از اینکه سیستم‌عامل خود را انتخاب و نام را وارد کردید، وارد صفحه پرداخت شده و گلد پس را با ریال و کارت بانکی خود خریداری می‌کنید.

آموزش خرید گلد پس

آموزش تصویری خرید بلیت طلایی کلش اف کلنز

بهتر است این موضوع را بدانید که آموزش تصویری خرید بلیت طلایی کلش اف کلنز در اینترنت وجود دارد و برای این کار می‌توانید آموزش تصویری خرید را در گوگل جستجو کنید و در صفحه نتایج سایت‌هایی مانند آپارات و یوتیوب برای شما نشان داده خواهند شد و می‌توانید آموزش خرید بلیت طلایی کلش اف کلنز رایگان و بدون پرداخت هزینه تماشا کنید.

کلام آخر

برای بسیاری از علاقه‌مندان به بازی کلش، خرید بلیت طلایی کلش اف کلنز همیشه یک دغدغه و نگرانی بوده است؛ به همین خاطر در این جا به‌صورت کامل برای شما توضیح دادیم که چطور می‌توان به‌راحتی این خرید را انجام داد. اگر سؤالات بیشتری ذهن شما را درگیر کرده، می‌توانید با کارشناسان دیاموند لند تماس برقرار کنید. کارشناسان این مجموعه آماده پاسخگویی به سؤالات شما عزیزان هستند؛ پس همین حالا تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا