Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبارموبایل و لپتاپ

قیمت و مشخصات فنی گوشی Poco F4 و Poco X4 GT

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت شیائومی قصد دارد در تاریخ 23 ژوئن (2 تیر) دو گوشی جدید از خانواده پوکو را با نام‌های Poco F4 و Poco X4 GT را معرفی و به بازار عرضه کند. با اینکه هنوز این محصولات بصورت رسمی رونمایی نشده، اما شایعات موجود حاکی از آن است این دو گوشی از نظر سخت افزاری شباهت زیادی به سری ردمی داشته باشند. در ادامه همراه لیون تک باشید.

به تازگی جزئیاتی توسط WinFuture در فضای مجازی منتشر شده است که اطلاعات بیشتری راجع به دو گوشی یاد گوشی یاد شده در اختیار ما قرار می‌دهد. بر همین اساس، انتظار می‌رود مدل Poco F4 نسخه بین المللی Redmi K40S باشد. شیائومی پیش از این تأیید کرده بود که گوشی F4 به تراشه Snapdragon 870 و حداکثر 12 گیگابایت رم (نسخه‌های ارزان‌تر با ظرفیت رم کم‌تر هم وجود دارد) مجهز خواهد شد.

قیمت و مشخصات فنی گوشی Poco F4 و Poco X4 GT

علاوه بر این، تصاویر جدیدی هم از گوشی POCO F4 منتشر شده است و گفته می‌شود دوربین اصلی آن به سنسور 64 مگاپیکسلی (از 48 مگاپیکسل در K40S) ارتقا پیدا می‌کند. این گوشی همچنین به نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن FHD Plus و نرخ بروزرسانی 120 هرتز مجهز خواهد شد که دقیقاً مشابه K40S است. شدت روشنایی صفحه نمایش نیز حداکثر 1300 نیت عنوان شده و توسط گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود.

وظیفه تأمین انرژی بر عهده باتری 4500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود و از شارژر سریع 67 وات (0 تا 100 درصد تنها در 38 دقیقه) پشتیبانی می‌کند.

گوشی Poco X4 GT نیز بر اساس مدل Redmi Note 11T Pro ساخته شده است. از مشخصات فنی این محصول می‌توان به تراشه Dimensity 8100، نمایشگر 6.6 اینچ LCD با نرخ بروزرسانی 144 هرتز اشاره کرد. باتری 5080 میلی آمپر ساعتی موجود در این گوشی همچنان از شارژ سریع 67 وات پشتیبانی کرده و در بخش دوربین هم تغییر خاصی را در مقایسه با 11T Pro شاهد نیستیم.

پشتیبانی از شبکه 5G 

لازم به ذکر است که هر دو گوشی Poco F4 و Poco X4 GT به همراه سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری سفارشی Poco UI به بازار عرضه می‌شوند. پشتیبانی از دو سیم کارت و شبکه 5G (بدون اسلات MicroSD) از دیگر مشخصات این دو محصول است.

انتظار می‌رود قیمت دو گوشی میان رده شیائومی بیشتر از 300 الی 400 یورو نباشد. با این حال طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری از سوی سازنده منتشر خواهد شد و باید دید شیائومی چه چیزهای دیگری را در مراسم معرفی به اشتراک خواهد گذاشت.

سهیل حسینی

گیمر، علاقه مند به تکنولوژی و بازی های ویدئویی

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا