Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
بازی و کنسول

تریلر گیم پلی جدید بازی Kena Bridge of Spirits منتشر شد

این عنوان در تاریخ 2 شهریور برای کامپیوتر و پلی استیشن عرضه می‌شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با تمام شدن مراسم E3 2021، ما با نمایش تازه‌ای از عناوین مختلف آشنا شدیم. یکی از همین موارد بازی Kena Bridge of Spirits بود که هفته گذشته در لیون تک نگاه نسبتاً مفصلی به جزئیات آن داشتیم. اما، به تازگی تریلر گیم پلی 8 دقیقه‌ای از بازی از این عنوان در فضای مجازی منتشر شده است که جزئیات نسبتاً بیشتری را از فضای بازی در اختیار ما قرار می‌دهد.

هفته گذشته و در مراسم E3 2021، استودیو Ember Lab، توسعه دهنده بازی Kena Bridge of Spirits تریلری از گیم گیم پلی بازی منتشر کرد که در آن سازنده راجع به جهان بازی صحبت می‌کرد. اما امروز، قصد داریم ویدئو دیگری از گیم پلی این عنوان را با شما به اشتراک بگذاریم.

شروع یک ماجراجویی تازه…

طبق گفته یوتیوبری که این ویدئو را منتشر کرده، گیم پلی جدید بازی Kena Bridge of Spirits از طریق کامپیوتر ضبط شده و این تصور را بوجود می‌آورد که این گیم پلی همان نسخه توسعه دهنده با ورودی‌های پلی استیشن 5 است. در پایان خبر می‌توانید تریلر گیم پلی این عنوان را مشاهده نمایید.

بازی Kena: Bridge of Spirits سال گذشته و بصورت رسمی در جریان رویداد The Future of Gaming توسط استودیو Ember Lab معرفی شد. عنوانی در سبک ماجراجویی و داستان محور که در کنار آن ویژگی‌های دیگری همچون اکتشاف در محیط، حل پازل و مبارزات سریع را به کاربران خود ارائه می‌کند.

بازیکنان در یک ماجراجویی پر زرق و برق به همراه شخصیت اصلی بازی، یعنی Kena که یک دختر جوان و مبارز است وارد یک دهکده باستانی خواهند شد. Kena در طول بازی تلاش می‌کند تا علت مرموزی که باعث نابودی این دهکده شده را پیدا کند.

پشتیبانی کامل از کنترلر پلی استیشن 5

یکی از منحصر به فردترین جنبه‌های بازی مربوط به توانایی‌های شخصیت اصلی و همراهان او است. همچنین، بازی Kena: Bridge of Spirits از مزیت‌های سخت افزاری و کنترلر کنسول پلی استیشن 5 برخوردار خواهد بود. به عبارت دیگر، این عنوان بصورت کامل از فناوری هپتیک فیدبک  (Haptic Feedback) موجود در کنترلر DualSense پشتیبانی می‌کند.

مایک گریر از استودیو Ember Lab در رابطه با پشتیبانی از فناوری هپتیک فیدبک در پروژه جدیدشان توضیح داد: «مدتی می‌شد که ایده چنین چیزی را در ذهن داشتیم، اما سرانجام موفق شدیم پشتیبانی از قابلیت‌های سخت افزاری کنسول جدید سونی را در بازی جدید خود ارائه کنیم. ما می‌خواهیم Kena: Bridge of Spirits به گونه‌ای باشد که بازیکن را در دنیای پر جزئیات و فوق العاده خود غرق کند و همچنین حس کند همه چیز واقعی بنظر می‌رسد.»

بازی Kena Bridge of Spirits در تاریخ 24 آگست (2 شهریور) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر (از طریق Epic Store) عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر گیم پلی 8 دقیقه‌ای این بازی را مشاهده کنید:

منبع
Wccftech

سهیل حسینی

گیمر، علاقه مند به تکنولوژی و بازی های ویدئویی

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا