Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
بازی و کنسول

آموزش PS5: راهنمای ساخت و بالا آوردن اکانت

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در این آموزش PS5 سعی داریم نحوه ساخت حساب کاربری یا همان اکانت را ارائه دهیم. همچنین نحوه بالا آوردن اکانت فعلی شما را همراه با تصاویر اختصاصی توضیح خواهیم داد.

اگر از افرادی باشید که برای اولین بار به سراغ کنسول‌های شرکت سونی می‌روند و کنسول نسل نهمی این شرکت، یعنی پلی استیشن 5 را خریداری می‌کنند، حتماً به ساخت یک اکانت اختصاصی برای خود نیاز دارید. برای ساخت اکانت پلی استیشن روی کنسول PS5، باید مراحل زیر را دنبال کنید. البته توجه داشته باشید که ساخت اکانت پلی استیشن از طریق فضای وب و مرورگر نیز به آسانی قابل انجام است اما در این بخش،‌ آموزش ساخت اکانت در کنسول پلی استیشن 5 را برای شما آماده کرده‌ایم.

ساخت اکانت PS5
  • به بخش تنظیمات یا Settings کنسول پلی استشین 5 (گوشه سمت راست تصویر) وارد شوید.
  • از صفحه تنظیمات به بخش Users and Accounts بروید و گزینه Create New Account را انتخاب نمایید.
  • در این بخش اطلاعاتی مانند وارد کردن آدرس ایمیل یا انتخاب نام کاربری و رمز دیده می‌شود که باید آن‌ها را با دقت پر کنید.
  • در مرحله آخر از شما خواسته می‌شود که ایمیل خود را چک کرده و پیام جدیدی که از طرف پلی استیشن برایتان فرستاده شده را تأیید کنید.

اما اگر پیش از این کاربر کنسول‌های پلی استیشن بوده‌اید و برای خود اکانت دارید، چگونه باید این اکانت را روی کنسول PS5 بالا آورید؟ مراحل زیر را برای شناسایی اکانت قدیمی خود روی پلی استیشن 5 دنبال کنید:

بالا آوردن اکانت PS5
  • به بخش تنظیمات یا Settings کنسول پلی استشین 5 (گوشه سمت راست تصویر) وارد شوید.
  • از صفحه تنظیمات، وارد بخش Users and Accounts شوید و گزینه Sign In را انتخاب نمایید.
  • پس از انتخاب Sign In، ایمیل و پسورد مربوط به اکانت قدیمی خودتان را وارد نمایید. پس از انتخاب اکانت، یک سری گزینه‌های شخصی سازی و دلخواه را انتخاب نمایید و در انتها نیز از شما خواسته می‌شود با دو روش، ایمنی اکانت خود را بالا ببرید (دلخواه)
  • پس از انجام تمام کارها، اکانت شما شناسایی می‌شود و همه بازی‌ها، تروفی‌ها و موارد دیگر دردسترس شما قرار می‌گیرد. برای درک بهتر از این فرآیند ساده،‌ تصاویر زیر را مشاهده نمایید:

نظر شما در مورد این آموزش PS5 چیست؟ با آموزش‌های ابتدایی بیشتر از کنسول PS5 با لیون تک همراه باشید.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا