Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
سخت افزار

این کفش یک پی‌سی مجهز RTX 3080 است!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

این کفش یا در واقع پی‌سی که مجهز به RTX 3080 هست برای اولین بار در توییتر به نمایش گذاشته شد که ابتدا باعث غافلگیری NZXT شد. اما چندی بعد RTFKT به صورت رسمی همکاری خود با NZXT را اعلام کرد.

NZXT یکی از معروف‌ترین کمپانی‌های تولیدکننده قطعات و اکسسوری‌های گیمینگ می‌باشد. از سوی دیگر کمپانی RTFKT به دلیل ساخت کفش‌های مخصوص مسابقات بازی‌های رایانه‌ای به محبوبیت بالایی دست یافته است. حالا این دو کمپانی با همکاری یکدیگر یک سیستم گیمینگ به شکل کفش‌ ساخته‌اند.

هدف RTFKT از ساخت این سیستم یا کفش کلکسیونی مجهز به RTX 3080 قدرت بخشیدن به چشم‌اندازها و ایده‌های دیوانه‌وار می‌باشد. که ممکن است همین ایده‌ها در آینده نزدیک بتوانند تغییرات زیادی را در سطوح مختلف جامعه و طرز استفاده آن‌ها از وسایل مختلف ایجاد کند.

ممکن است تمام این ماجرا یک ایده تبلیغاتی باشد و RTFKT با متصل کردن یک فن و صفحه‌نمایش به این کفش که نیرو مورد نیاز خود را از یک باتری می‌گیرند به همه ما کلک زده باشد.

اما اگر این سیستم کفشی واقعیت داشته باشد قطعا هیچ کس نمی‌تواند بدون آسیب رساندن به قطعات داخلی گران قیمت این کفش، آن را بپوشد.

منبع
PC Gamer

مرتضی گلستانی

کامپیوترها برای من بی‌جان نیستن؛ حرارتی که تولید می‌کنن و صدایی که ازشون درمیاد به من یادآوری می‌کنه که اون‌ها هم زنده هستن و حس دارن.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا