Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
بازی و کنسول

امکان سانسور برهنگی‌های Cyberpunk 2077 وجود دارد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رتبه‌بندی ESRB بازی Cyberpunk 2077 نشان می‌دهد که این بازی شامل صحنه‌های برهنگی شخصیت‌ها نیز می‌شود اما جای نگرانی نیست شما می‌توانید این صحنه‌ها را سانسور کنید.

به نظر می‌رسد بعد از مدت‌ها تاخیر و انتظار قرار است بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۱۰ دسامبر منتشر شود (خبر تاخیر دوباره در عرضه بازی Cyberpunk 2077 را می‌توانید مطالعه نمایید) و با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار این بازی استودیو CD Projekt Red اطلاعات بیشتری درباره قابلیت‌ها و امکانات این بازی در اختیار طرفداران قرار می‌دهد. این استودیو به تازگی در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که بازیکنان می‌توانند صحنه‌های برهنگی بازی Cyberpunk 2077 را حذف کنند.

یکی از مواردی که همیشه در فرانچایز Cyberpunk وجود داشته است صحنه‌های مربوط به بزرگسالان می‌باشد و Cyberpunk 2077 نیز از این قضیه مستثنا نیست. رتبه‌بندی ESRB بازی Cyberpunk 2077 نشان می‌دهد که این بازی شامل صحنه‌های خشونت‌آمیز، مصرف مواد مخدر و الکل و همچنین برهنگی می‌باشد که با اعلام استودیو سازنده بازی، پلیرها می‌توانند این صحنه‌های برهنگی را حذف کنند.

این اطلاعات توسط یکی از اعضای استودیو CD Projekt Red منتشر شده است. پس از اینکه Lukasz Babiel در توییر خود اعلام کرد که پس از صرف ۱۷۵ ساعت هنوز موفق به تمام کردن بازی Cyberpunk 2077 نشده است (خبر تمام نشدن بازی Cyberpunk 2077 پس از ۱۷۵ ساعت را می‌توانید به صورت کامل مطالعه نمایید) به برخی از سوالات طرفداران پاسخ داد. یکی از طرفداران به نام TrustyPillow از Lukasz Babiel سوال کرد که آیا امکان حذف یا سانسور صحنه‌های برهنگی در این بازی وجود دارد و Lukasz Babiel پاسخ داد بله. با این حال هنور معلوم نیست که بازیکنان می‌توانند تمام صحنه‌های برهنگی بازی را حذف کنند یا فقط بخش از آن‌ ها حذف خواهند شد.

بازی Cyberpunk 2077 قرار است در تاریخ ۱۰ (۲۰ آذر) دسامبر برای پی‌سی، PlayStation 4 ،Xbox One و Google Stadia منتشر شود همچنین نسخه ارتقا یافته این بازی برای کنسول‌های نسل نهمی سال آینده منتشر خواهد شد.

منبع
GameRant

مرتضی گلستانی

کامپیوترها برای من بی‌جان نیستن؛ حرارتی که تولید می‌کنن و صدایی که ازشون درمیاد به من یادآوری می‌کنه که اون‌ها هم زنده هستن و حس دارن.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا