Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
بازی و کنسول

حضور همزمان مسی و رونالدو روی کاور 2021 PES

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تا به حال به دفعات شاهد حضور مسی یا رونالدو بر روی کاور PES بودیم اما امسال برای اولین بار است که این دو بازیکن به صورت همزمان بر روی کاور 2021 PES حضور خواهند داشت.

امسال همانند سال گذشته شرکت Konami از چند ستاره به صورت همزمان بر روی کاور PES استفاده خواهد کرد. که امسال برای اولین بار ستاره‌های بارسلونا و یوونتوس یعنی رونالدو و مسی به صورت هم زمان برو روی کاور PES 2021 حضور خواهند داشت و در کنار این دو، ستاره این فصل بایرن مونیخ، آلفونسو دیویس و بازیکن جوان منچستر یونایتد، مارکوس راشفورد نیز حضور خواهند داشت.

کونامی قرار است PES 2021 را به عنوان یک آپدیت فصلی برای PES 2020 عرضه کند و تمام تمرکز خود را بر روی PES 2022 گذاشته است و قصد دارد این بازی را با یک موتور گرافیکی جدید به بازار عرضه کند.

حضور همزمان مسی و رونالدو روی کاور 2021 PES

بازی PES 2021 در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) برای پی‌سی، PlayStation 5 و Xbox Series X با قیمت ۳۰ دلار عرضه خواهد شد. شرکت کونامی نسخه Club Edition با محتوای اضافی برای باشگاه‌های یوونتوس، بارسلونا، بایرن مونیخ، منچستر یونایتد و شاید آرسنال با قیمت ۳۵ دلار برای طرفداران این باشگاه‌‌ها منتشر خواهد کرد. جزئیات بیشتر این بازی را در سایت رسمی کونامی دنبال کنید.

منبع
GameSpot

مرتضی گلستانی

کامپیوترها برای من بی‌جان نیستن؛ حرارتی که تولید می‌کنن و صدایی که ازشون درمیاد به من یادآوری می‌کنه که اون‌ها هم زنده هستن و حس دارن.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا