Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
بازی و کنسول

جوکر به فورتنایت می‌آید!

اسکین‌های جوکر، Poison Ivy و Midax Rex در باندل Last Laugh به فورتنایت اضافه خواهند شد.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

معمولاً، وقتی اسکین‌های فورتنایت پیش از عرضه به نمایش در می‌آیند، کار دیتاماینرهاست. اما این بار Warner Bros قبل از همه دست به ‌کار شد و باندل جدید فورتنایت که با تم DC و با حضور جوکر عرضه می‌شود را به ما نشان داد. این باندل قرار است پاییز امسال به بازی اضافه شود.

باندل The Last Laugh، قیمت 30 دلاری خواهد داشت. اما متأسفانه تا قبل از 27 آبان ماه، نمی‌توانیم آن را تهیه کنیم. این باندل شامل موارد زیر است:

  • 1000 عدد V-Bucks
  • 3 اسکین: جوکر، Poison Ivy و Midax Rex
  • Backbling های: Laugh Riot, Back Bloom و Midas Crest
  • Pickaxe های: Bad Joke, The Jokers Revenge, Ivy Axe و KingMaker
  • یک Contrail به اسم: Pick a Card

البته معلوم نیست Midax Rex در میان این دو ضدقهرمان معروف DC (یعنی جوکر و Poison Ivy) چه می‌کند، اما احتمالاً دیگر شخصیت‌های منفی، مثل Mr. Freeze و Two-Face درگیر کارهای دیگری بوده اند و نتوانسته‌اند در فورتنایت حضور پیدا کنند!

پیش از این، زمانی که اسکین Harley Quinn برای تبلیغ فیلم Birds of Pray به فورتنایت آمده بود، تصور می‌شد که به‌ زودی اسکین جوکر هم برای همراهی Harley Quinn به بازی اضافه خواهد شد. اما جوکر در آن فیلم حتی حضور هم نداشت! حال باید تا اواخر آبان ماه صبر کنیم تا جوکر و Poison Ivy، دو شخصیت مربوط به Harley Quinn، را با هم در فورتنایت ببنیم.

دلیل عرضه چنین اسکین‌هایی چیست؟

ظاهراً قرار نیست در زمان عرضۀ این باندل هیچ رویداد خاصی که به DC مربوط باشد اتفاق بیافتد. پس احتمالاً این باندل بدون دلیل خاصی عرضه خواهد شد.

البته، شرکت‌های مارول و DC مدت‌هاست که کمپین‌های تبلیغاتی دوئل واری را در فورتنایت و با عرضۀ اسکین‌های شخصیت‌های مربوط به خود راه انداخته‌اند. در همین فصل بازی، شاهد اسکین‌های آکوا من در بتل پس و کاپیتان آمریکا به مناسبت 4 جولای بودیم. همچنین اشاراتی به احتمال عرضۀ اسکین Thor در آینده‌ای نزدیک شده است.

احتمالاً هدف از عرضۀ این باندل، فروش آن در دوران کریسمس و به عنوان هدیه است. حقه‌ای که همیشه برای بازی‌های رایگان، درآمد خوبی کسب کرده است. به همین خاطر فورتنایت، قصد دارد جوکر را به صورت کد فیزیکی هم عرضه کند. تا خانواده‌ها با خرید و کادو پیچ کردن، بتوانند به عنوان آن را به کودکان هدیه بدهند. هنوز اطلاعات دقیقی از محتویات این جعبه‌های فیزیکی، به جز پتک جوکر، در دسترس نیست. اما قطعاً خرید این باندل به صورت فیزیکی یا دیجیتال، با توجه به موارد آن و قیمت 15 الی 20 دلاری هر اسکین در فورتنایت بسیار به صرفه خواهد بود.

منبع
سایت فوربز

ایمان ملکشاهی

طراح گرافیک نیمه حرفه ای، دانشجوی اقتصاد دانشگاه تهران، عاشق تکنولوژی، به شدت علاقه مند به شوتر نظامی

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا