Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
آموزشاپلیکیشن و نرم افزارشبکه‌های اجتماعیویژه

چطور استیکر Add Yours اینستاگرام را فعال کنیم؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

در نوامبر 2021، اینستاگرام استیکر جدیدی به نام Add Yours را اضافه کرد. استیکر Add Yours به دیگران این امکان را می دهد تا با استوری خود به آن پاسخ دهند. به عنوان مثال، اگر درخواست برچسب “لباس” باشد، می توانید لباس روز خود را به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید از استیکر Add Yours در استوری های خود استفاده کنید و درخواست خود را اضافه کنید. برای انجام این کار، یک استوری ایجاد کنید، روی نماد استیکرها ضربه بزنید و روی برچسب «افزودن شما» ضربه بزنید. با این حال، برخی از کاربران برچسب Add Yours را ندارند. سایر کاربران گزارش دادند که کار نمی کند. در این مقاله، خواهید آموخت که چرا استیکر Add Yours را در اینستاگرام ندارید، چرا کار نمی کند و چرا نشان داده نمی شود. در ادامه ما به طور کامل نحوه رفع عدم کارکرد استیکر Add Yours در اینستاگرام را خواهیم گفت. بنابراین اگر شما هم در این زمینه سوالی دارید تا انتهای مطلب همراه ما باشید، به احتمال زیاد جواب بسیاری از سوالات خود را در زمینه استیکر Add Yours در اینستاگرام دریافت خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: آموزش استفاده ار بومرنگ در اینستاگرام

چرا من استیکر Add Yours را در اینستاگرام ندارم؟

استیکر Add Yours را در اینستاگرام ندارید، زیرا هنوز در کشور شما منتشر نشده است. این برچسب برای اولین بار در اندونزی، ژاپن و سنگاپور منتشر شد. کاربران کشورهای دیگر فقط می‌توانند با استیکر Add Yours تعامل داشته باشند. با این حال، برخی از کاربران گزارش دادند که قادر به تعامل با آن نیستند. وقتی روی استیکر ضربه می زنند، به جای آن استوری را رد می کند. مشخص است که در برخی از حساب ها، برچسب Add Yours کار نمی کند. به عبارت دیگر، هر حساب کاربری دارای برچسب نیست، زیرا احتمالاً هنوز برای همه منتشر نشده است. یک راه حل برای این کار استفاده از حساب دیگری است. اگر حساب دیگری ندارید، باید یکی را ایجاد کنید و به آن تغییر دهید. اگر حساب شما تجاری است، می توانید به حساب شخصی تغییر دهید. در غیر این صورت، باید منتظر بمانید تا به برچسب دسترسی پیدا کنید.

آموزش رفع عدم کارکرد استیکر Add Yours در اینستاگرام

برای رفع کار نکردن استیکر Add Yours در اینستاگرام، می‌توانید اینستاگرام خود را به‌روزرسانی کنید یا از حساب دیگری استفاده کنید. از طرف دیگر، می توانید سعی کنید به یک حساب شخصی یا از VPN استفاده کنید. اگر اینستاگرام آپدیت نشود، ممکن است نتوانید از استیکر Add Yours استفاده کنید. بنابراین، باید مطمئن شوید که اینستاگرام به روز شده است. برخی از کاربران گزارش دادند که تغییر به یک حساب شخصی از یک حساب تجاری، برچسب Add Yours را برطرف کرده است، بنابراین می توانید آن را نیز امتحان کنید. در نهایت، اگر استیکر هنوز در کشور شما منتشر نشده است، می‌توانید از یک VPN برای دور زدن آن استفاده کنید. در اینجا نحوه رفع عدم کارکرد استیکر Add Yours در اینستاگرام آمده است:

1. اینستاگرام را به روز کنید

 روش اول آپدیت اینستاگرام به آخرین نسخه است. اگر اینستاگرام به‌روزرسانی نشود، از نسخه قدیمی‌تر برنامه استفاده می‌کنید. ممکن است نسخه قدیمی‌تر برنامه دارای برچسب «افزودن شما» نباشد. بنابراین، باید مطمئن شوید که اینستاگرام به روز شده است. اگر از آیفون استفاده می کنید، اپ استور را باز کنید و «اینستاگرام» را جستجو کنید. پس از جستجوی “اینستاگرام”، روی آن ضربه بزنید تا بررسی کنید که آیا به روز رسانی وجود دارد یا خیر. اگر آپدیت وجود دارد، برای به روز رسانی اینستاگرام، روی “Update” ضربه بزنید. پس از به‌روزرسانی اینستاگرام، آن را باز کنید و از استیکر Add Yours استفاده کنید. این بار، برچسب باید همانطور که در نظر گرفته شده است کار کند.

نحوه رفع عدم کارکرد استیکر Add Yours در اینستاگرام

2. از حساب کاربری دیگری استفاده کنید

روش دوم استفاده از حساب کاربری دیگری است. برخی از کاربران گزارش داده اند که استیکر Add Yours روی یکی از حساب‌هایشان کار می‌کند اما روی دیگری نه. از این رو، می توانید از حساب دیگری استفاده کنید و بررسی کنید که آیا برچسب در آنجا کار می کند یا خیر. برای تغییر حساب، روی عکس نمایه خود در نوار پیمایش پایین ضربه بزنید. هنگامی که در پروفایل اینستاگرام خود قرار گرفتید، روی نام کاربری خود در نوار ناوبری بالا ضربه بزنید. اکنون، لیستی از حساب های خود را خواهید دید. روی یکی از حساب های خود ضربه بزنید تا به آن تغییر دهید. پس از اینکه به حساب دیگری تغییر کاربری دادید، سعی کنید با برچسب «افزودن شما» تعامل داشته باشید. این بار، شما باید بتوانید استوری خود را به آن اضافه کنید.

نمایش استیکر Add Yours در اینستاگرام

همان طور که در بخش بالا گفتیم، برای رفع عدم نمایش استیکر Add Yours در اینستاگرام، باید اینستاگرام را به روز کنید یا از حساب دیگری استفاده کنید. از طرف دیگر، می‌توانید از VPN استفاده کنید یا صبر کنید تا به برچسب دسترسی پیدا کنید. اگر از نسخه قدیمی‌تر اینستاگرام استفاده می‌کنید، ممکن است استیکر Add Yours را نداشته باشد. بنابراین، باید مطمئن شوید که از آخرین نسخه اینستاگرام استفاده می کنید.

اگر از آیفون استفاده می‌کنید، به اپ استور بروید، برنامه اینستاگرام را جستجو کنید، آن را باز کنید و روی «به‌روزرسانی» ضربه بزنید. اگر دکمه «به‌روزرسانی» وجود ندارد، به این معنی است که اینستاگرام را قبلاً به آخرین نسخه به‌روزرسانی کرده‌اید. همچنین می‌توانید اینستاگرام را حذف و مجدداً نصب کنید تا آن را به روز کنید.

اگر از یک حساب تجاری استفاده می‌کنید، می‌توانید به حساب شخصی تغییر دهید. برخی از کاربران گزارش دادند که پس از اینکه به یک حساب شخصی تبدیل شدند، توانستند استیکر Add Yours را فعال کنند. برای انجام این کار، به پروفایل اینستاگرام خود > منو > تنظیمات > حساب > تغییر نوع حساب > تغییر به حساب شخصی بروید.

برچسب Add Yours ممکن است هنوز در برخی کشورها در دسترس نباشد، بنابراین می‌توانید برای دور زدن این مورد از VPN استفاده کنید. به سادگی «VPN رایگان» را در فروشگاه App یا Google Play Store جستجو کنید و یک برنامه VPN رایگان دانلود کنید. پس از اتصال به VPN، قبل از اینکه بخواهید از استیکر Add Yours استفاده کنید، برنامه اینستاگرام را ببندید.

نتیجه گیری

اگر استیکر Add Yours همچنان وجود ندارد، نشان داده نمی‌شود یا حتی پس از اینکه روش‌های بالا را امتحان کردید، کار نمی‌کند، باید منتظر بمانید تا به آن دسترسی پیدا کنید. هنوز همه حساب‌ها به برچسب دسترسی ندارند، بنابراین باید منتظر بمانید تا برای شما ارسال شود. طبق گفته اینستاگرام، برخی از استیکرها در کشورهای واقع در اروپا در دسترس نیستند. اگر در اروپا زندگی نمی کنید، باید مطمئن شوید که برنامه به آخرین نسخه به روز شده است. اینستاگرام همچنین بیان می کند که همه استیکرها در دسترس همه نیستند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا