Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اپلیکیشن و نرم افزاراخبارشبکه‌های اجتماعیویژه

با قابلیت‌های آپدیت جدید واتساپ آشنا شوید

تعدادی ویژگی جالب و کاربردی در بروزرسانی جدید اضافه شد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

پیام رسان واتساپ در حال حاضر با داشتن بیش از 2 میلیارد کاربر به عنوان یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها در میان گوشی‌های اندرویدی و iOS محسوب می‌شود. با این حال، یکی از نکات منفی که بیشتر کاربران به آن عتراض دارند، سرعت پایین تغییرات و بروزرسانی‌ها نسبت به رقبایی از جمله تلگرام است. در ادامه همراه مجله لیون کامپیوتر باشید.

با این حال، واتساپ در اقدامی تازه دست به تغییرات جالبی زده و با عرضه یک بروزرسانی جدید، تجربه کاربران در زمان کار با این پیام رسان را بهبود می‌بخشد. برای شروع، کاربران از این پس می‌توانند هنگام ارسال فایل‌های خود به آن کپشن اضافه کنند تا تشخیص فایل‌ها (بخصوص زمانی که چندین فایل به صورت یکجا ارسال شود) از یکدیگر ساده‌تر شود.

با قابلیت‌های آپدیت جدید واتساپ آشنا شوید

افزایش تعداد کلمات برای بخش توضیحات گروه‌ها یکی دیگر از قابلیت‌های جدید است. در واقع، از این طرف مدیران گروه‌ها می‌توانند توضیحات بیشتری را در این بخش اضافه کنند. ویژگی دیگر این است که شما قادر خواهید بود تا 100 عکس و ویدیو را به طور همزمان ارسال کنید.

پیش‌تر، این ویژگی فقط به 30 عکس و ویدیو محدود می‌شد اما اکنون ظرفیت آن افزایش یافته است. اگرچه ویژگی مذکور ممکن است بی فایده به نظر برسد، اما برخی افراد هستند که تعداد زیادی عکس را به صورت یکجا برای یکدیگر ارسال می‌کنند، بنابراین اگر شما فردی هستید که ترجیح می دهید تعداد زیادی عکس و ویدیو را به اشتراک بگذارید، این ویژگی برای شما مناسب خواهد بود.

موارد اشاره شده همگی از طریق نسخه 2.23.3.77 در دسترس هستند. اگر به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید، باید منتظر بمانید تا بالاخره به‌روزرسانی جهانی شود و می‌توانید از ویژگی‌های جدید استفاده کنید. توصیه می‌شود برای دریافت بروزرسانی واتساپ حتماً فروشگاه Google Play و اپ استور را برای چک کنید.

منبع
wccftech

سهیل حسینی

گیمر، علاقه مند به تکنولوژی و بازی های ویدئویی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا