Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبارسخت افزارویژه

قیمت نسخه سفارشی کارت گرافیک Radeon RX 7900 لو رفت

شاهکاری دیگر از MSI

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک خرده فروشی فرانسوی به اسم Topachat اخیراً نسخه سفارشی کارت گرافیک‌ Radeon RX 7900 XTX و RX 7900 XT متعلق به شرکت MSI از سری Gaming Trio Classic را در فروشگاه خود به ترتیب با قیمت 1299 و 1129 یورو لیست کرده است. در ادامه همراه مجله لیون کامپیوتر باشید.

کارت گرافیک Radeon RX 7900 Gaming Trio Classic در رویداد CES 2023 توسط ام اس آی معرفی شد و توانستیم به اولین تصاویر این محصول نیز نگاهی داشته باشیم. بعد از گذشت چند روز از این همایش، حالا شاهد لو رفتن قیمت این کارت در برخی خرده فروشی‌های جهان هستیم.

قیمت نسخه سفارشی کارت گرافیک Radeon RX 7900 لو رفت

مدل برتر این سری Radeon RX 7900 XTX Trio Classic نام دارد که در خرده فروشی Topachat با قیمت 1129 یورو لیست شده است. لازم به ذکر است که قیمت این مدل در مقایسه با نسخه مرجع (1049 دلار) 7.5 درصد افزایش یافته، هرچند هنوز این دو کارت برای فروش در دسترس نیستند و تنها قیمت آن‌ها لو رفته است.

یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های سری Gaming X Trio و Gaming Trio Classic ام اس آی مربوط به طراحی بدنه، فن و هیت سینک آن است. سازنده برای کارت گرافیک‌های جدید خود از همان سیستم خنک کننده TORX Fan 4.0 که پیش‌تر در سری RX6000 استفاده شده بود، بهره گرفته است. هرچند، طراحی هیت سینک با توجه به پردازنده گرافیکی جدید RDNA 3 کمی تغییر کرده است.

قیمت نسخه سفارشی RX 7900 XTX لو رفت.

همچنین این کارت‌ها به جا استفاده از طراحی 3 اسلات، از طراحی 2.8 اسلات کوچک‌تر استفاده می‌کنند. هر دو کارت گرافیک Radeon RX 7900 XTX و RX 7900 XT Gaming Trio Classic دارای مدار چاپی سفارشی هستند و از کانکتور 8 پین سه گانه بهره می‌برند.

قیمت نسخه سفارشی RX 7900 XTX لو رفت.

درحالی که نسخه مرجع کارت‌های Radeon RX 7900 XTX هم‌اکنون با برخی مشکلات از جمله بالا رفتن غیر عادی دما مواجه هستند، منطقی است که کاربران به سراغ نسخه سفارشی این مدل‌ها بروند. MSI هنوز جزئیاتی در رابطه با توان حرارتی و فرکانس این کارت منتشر نکرده است.

منبع
wccftech

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا