Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبارسخت افزارویژه

حافظه رم EVO V DDR5 RGB با فرکانس 8000 مگاهرتز معرفی شد

رم گیمینگ جذاب با قابلیت اورکلاک

زمان مطالعه: 2 دقیقه

برند GeIL در تازه‌ترین بروزرسانی از کیت حافظه گیمینگ و نسل بعدی EVO V DDR5 RGB خود به صورت رسمی پرده برداشت. این مدل از زمان تأخیر CL38 بهره می‌برد و حداکثر فرکانس آن به 8000 مگاهرتز می‌رسد. طبق گفته سازنده، این محصول طی سه ماهه اول سال 2023 در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. در ادامه همراه مجله لیون کامپیوتر باشید.

نوآورانه‌ترین ویژگی کیت‌های حافظه GeIL EVO V DDR5 RGB مربوط به سیستم خنک کننده حرارتی آن است. Geil برای ارائه یک محصول منحصر به فرد از سیستم خنک کننده فعال به همراه دو عدد فن خنک کننده در این رم استفاده کرده است.

کیت حافظه EVO V DDR5 RGB با فرکانس 8000 مگاهرتز معرفی شد

استفاده از چنین سیستم خنک کننده‌ای باعث شده تا اتلاف گرما به میزان 47 درصد (در مقایسه با هیت سینک‌های موجود در دیگر کیت‌های حافظه موجود در بازار) برسد. کیت حافظه گیمینگ EVO V DDR5 RGB در دو رنگ سفید یخچالی و تیتانیوم خاکستری به بازار عرضه می‌شود.

سری جدید رم‌های برند Geil معرفی شد.

رم‌های جدید شرکت Geil با پلتفرم جدید اینتل به صورت کامل سازگار بوده و از اکثر خنک کننده‌های پردازنده بدون هیچ مشکلی پشتیبانی می‌کند. از آنجایی که کیت حافظه EVO V DDR5 RGB یک محصول گیمینگ به حساب می‌آید، در نتیجه سازنده از نورپردازی RGB در این محصول استفاده کرده است تا سیستم کاربر جلوه زیباتری داشته باشد.

اورکلاک و قابلیت شخصی سازی عالی

قابلیت اورکلاکینگ رم EVO V DDR5 RGB یکی دیگر از ویژگی‌های مثبتی است که ارزش خرید این محصول را بالاتر می‌برد. معماری کیت حافظه جدید Geil به گونه‌ای است که طیف وسیعی از گزینه‌های مربوط به نظارت و کنترل ولتاژ به همراه گزینه‌های مدیریت مصرف انرژی را برای علاقه‌مندان به اورکلاک فراهم کرده است.

سری جدید رم‌های برند Geil معرفی شد.

همچنین، این کیت به لطف پشتیبانی از جدید پروفایل XMP 3.0 اینتل امکان شخصی سازی و بهینه‌سازی آسان‌‎تر را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. سازنده همچنین یک کیت حافظه جدید به اسم POLARIS RGB با ظرفیت حداکثر 64 گیگابایت و فرکانس 8000 مگاهرتز را به بازار عرضه کرده که با هر دو پلتفرم اینتل و AMD به صورت کامل سازگاری دارد.

منبع
wccftech

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا