Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبارموبایل و لپتاپویژه

لیست بهترین گوشی‌های هوشمند سال 2022 منتشر شد

گلکسی اس 22 اولترا جایزه بهترین گوشی هوشمند بزرگ را برد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

گوشی Galaxy S22 Ultra به عنوان بهترین گوشی پرچمدار شرکت سامسونگ در سال 2022 توانسته توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کند. این محصول جذاب و البته گران قیمت توانسته جایزه بهترین گوشی هوشمند بزرگ در سال 2022 را برای خود کند. در ادامه همراه مجله لیون کامپیوتر باشید.

یوتیوبر مشهور MKBHD به رسم هر سال لیستی از جوایز گوشی‌های هوشمند در سال 2022 را با کاربران به اشتراک گذاشت که در آن گوشی Galaxy S22 Ultra موفق شد جایزه بهترین گوشی هوشمند بزرگ را کسب کند.

لیست بهترین گوشی‌های هوشمند سال 2022 منتشر شد

گلکسی اس 22 اولترا با توجه به نمایشگر 6.8 اینچی خود، دستگاهی با ابعاد بزرگ محسوب می‌شود. باتری حجیم 5000 میلی آمپر ساعتی، قلم S Pen داخلی و پنل OLED با کیفیت در این گوشی باعث شده تا این گوشی بتواند حرف‌های زیادی در برابر رقبای خود داشته باشد.

کاربر MKBHD در کانال یوتوب خود ضمن اشاره به اسم گوشی Galaxy S22 Ultra از لیست کامل جوایز این دوره رونمایی کرد. در ادامه می‌توانید جزئیات آن را مشاهده نمایید:

  • بهترین گوشی کوچک – ASUS Zenphone 9
  • بهترین دوربین – Apple iPhone 14 Pro
  • بهترین گوشی در زمینه عملکرد باتری– ASUS ROG Phone 6
  • بهترین گوشی در زمینه طراحی – Nothing Phone 1
  • بهترین گوشی هوشمند بزرگ – Galaxy S22 Ultra
  • بهترین گوشی با ارزش خرید بالا – گوگل پیکسل 7
  • بهبود یافته‌ترین گوشی (از نظر طراحی، عملکرد و … نسبت به نسل قبل) – گوگل پیکسل 7

همانطور که مشاهده می‌کنید، گوشی Google Pixel 7 توانسته در دو بخش پیشتاز باشد. از طرفی، دوربین آیفون 14 به دلیل عملکرد خیره کننده خود توانست جایزه بهترین دوربین در یک گوشی هوشمند را به خود اختصاص دهد.

از نظر شما بهترین گوشی سال 2022 به کدام مدل تعلق دارد؟

منبع
wccftech

سهیل حسینی

گیمر، علاقه مند به تکنولوژی و بازی های ویدئویی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا