Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبارموبایل و لپتاپ

بنچمارک و مشخصات فنی لپ تاپ Blade 18 ریزر

زمان مطالعه: 2 دقیقه

برند ریزر در حال حاضر روی نسخه جدید لپ تاپ Blade 18 کار می‌کند. این اطلاعات درحالی بدست آمده که اخیراً مشخص شد لپ تاپ جدید این شرکت در لیست بنچمارک‌ Geekbench 5 ظاهر شده است. همچنین، بخشی از مشخصات فنی این مدل شامل پردازنده 24 هسته‌ای Core i9 13900HX هم فاش شد که در ادامه بیشتر درباره آن صحبت خواهیم کرد.

سری Blade Gaming جزو لپ تاپ‌های رده بالای ریزر محسوب می‌شوند که در پیکربندی‌های مختلفی به بازار عرضه خواهد شد. مدل Blade 18 در واقع بهترین نسخه این سری است که مشخصات فنی فوق العاده‌ای را به کاربر ارائه می‌کند.

بنچمارک و مشخصات فنی لپ تاپ Blade 18 ریزر

به این ترتیب، سازنده برای نسل جدید لپ تاپ گیمینگ خود به سراغ نسل سیزدهم پردازنده‌های اینتل رفته است. در بخش مشخصات بنچمارک، نام پردازنده Core i9 13900HX اینتل را شاهد هستیم. این پردازنده مجموعاً دارای 24 هسته و 32 رشته است. فرکانس پایه و افزایشی آن به ترتیب 1.8 و 5.4 گیگاهرتز خواهد بود.

مشخصات فنی لپ تاپ Blade 18 ریزر

همچنین، پردازنده جدید تیم آبی که در لپ تاپ Blade 18 شاهد آن خواهیم بود از 36 مگابایت حافظه شک L3 و توان حرارتی 55 الی 65 وات (PL1) برخوردار است. همچنین، پردازنده 24 هسته‌ای اینتل برای اولین بار در بخش لپ تاپ وارد شده که نشان می‌دهد تیم آبی توجه ویژه‌ای روی کامپیوترهای قابل حمل دارد.

مشخصات فنی لپ تاپ Blade 18 ریزر

هیچ گونه جزئیاتی درباره مدل کارت گرافیک استفاده در این لپ تاپ اشاره نشده است. اما، از آنجایی که لپ تاپ Razer Blade 18 هنوز در مرحله تولید قرار دارد، احتمال می‌دهیم به یکی از اعضای خانواده RTX 40 مجهز شده باشد.

بررسی عملکرد پردازنده Core i9 13900HX

از نظر عملکرد، پردازنده Core i9 13900HX نسبت به نسل قبلی خود یعنی Core i9 12900HX در بخش چند رشته و تک رشته بترتیب 26 و 7.5 درصد سریع‌تر خواهد بود. لازم به ذکر است که این ارقام هنوز با درایور بهینه شده بدست نیامده و امکان دارد در زمان عرضه لپ تاپ، عملکرد بالاتری از این پردازنده را شاهد باشیم.

مشخصات فنی لپ تاپ Blade 18 ریزر

در مجموع، لپ تاپ Blade 18 از مشخصات فنی فوق العاده‌ای برخوردار است. اما، به مانند همیشه از قیمت بالای برخوردار خواهد بود.

سهیل حسینی

گیمر، علاقه مند به تکنولوژی و بازی های ویدئویی

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا