Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخباربازی و کنسول

جزئیات بروزرسانی جدید نسخه کامپیوتر Forza Horizon 5

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازی Forza Horizon 5 در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سبک مسابقه‌‍ای پلتفرم کامپیوتر و ایکس باکس محسوب می‌شود. در خبری تازه، مشخص شد سازنده این هفته بروزرسانی جدیدی را برای نسخه کامپیوتر منتشر خواهد کرد که پشتیبانی از رهگیری پرتو، فناوری DLSS 2.0 و FSR 2.0 را به بازی اضافه می‌‎کند. در ادامه همراه ما باشید.

بر همین اساس، آپدیت جدید بازی Forza Horizon 5 در تاریخ 8 نوامبر (17 آبان) برای دارندگان این بازی روی پلتفرم کامپیوتر در دسترس خواهد بود. استودیوی Playground Games تأکید کرد با اضافه شدن این بروزرسانی، تجربه بصری بازی بیش از هر وقت دیگری روی کامپیوتر چشم‌نوازتر خواهد شد.

جزئیات بروزرسانی جدید نسخه کامپیوتر Forza Horizon 5

در ادامه تصویری از جزئیات فعال شدن رهگیری پرتو در تنظیمات گرافیکی مختلف را نشان می‌دهد. طبق توضیحات ارائه شده، تنظیمات گرافیکی Medium و High به مانند قبل عمق می‌کنند و رهگیری پرتو فقط در بخش Forzavista فعال خواهد بود. با قرار دادن تنظیمات در دو حالت گرافیکی Ultra و Extreme فناوری رهگیری پرتور به ترتیب در بخش Photo Mode و داخل بازی (مسابقات و دور زدن در شهر) نیز فعال می‌شود.

احتمالاً برای شما هم سوال شده است که برای اجرای Forza Horizon 5 به همراه رهگیری پرتو فعال به چه مشخصاتی احتیاج دارید؟ استودیو Playground Games برای تجربه بازی با رهگیری پرتو فعال سیستم زیر را توصیه می‌کند:

  • پردازنده: Ryzen 7 3800 XT یا  Intel i7-10700k
  • کارت گرافیک: Radeon RX 6800 XT  یا  NVIDIA RTX 3080
  • رم: 15 گیگابایت
  • فضای موردنیاز: 110 گیگابایت اس اس دی

به لطف پشتیبانی از دو فناوری DLSS 2 و FSR 2 عملکرد بازی Forza Horizon 5 در بروزرسانی جدید بهبود پیدا خواهد کرد. به لطف این دو قابلیت می‌توانید در رزولوشن 4K از نرخ فریم بیشتری بهره ببرید. بازی Forza Horizon 5 هم‌اکنون برای کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و سری اس در دسترس است. بروزرسانی نسخه کامپیوتر نیز در تاریخ 17 آبان منتشر می‌شود.

سهیل حسینی

گیمر، علاقه مند به تکنولوژی و بازی های ویدئویی

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا