Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اپلیکیشن و نرم افزاراخبار

افزایش ظرفیت گروه‌های واتساپ به 1024 نفر

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

همه ما نسبت به این موضوع که واتساپ طی چند ماه اخیر سعی کرده ویژگی‌های جدیدی را به پیام رسان خود اضافه کند تا بتواند  در رقابت با سرویس‌های مشابه مانند تلگرام عقب نماند، آگاه هستیم. در همین راستا، چت‌های گروهی اخیراً مورد توجه این شرکت قرار گرفته و در هر بروزرسانی شاهد اضافه شدن ویژگی جدیدی به این بخش هستیم. در ادامه همراه لیون تک باشید.

در آخرین آپدیت، حداکثر ظرفیت تعداد کاربران پشتیبانی شده در یک گروه واتساپی 512 نفر بود. با این حال، این ظرفیت قرار است در بروزرسانی‌های آینده تغییر کرده و به عدد 1024 نفر افزایش یابد.

افزایش ظرفیت گروه‌های واتساپ به 1024 نفر

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط WABetaInfo مشخص شد واتساپ تصمیم دارد ظرفیت گروه‌ها را به دو برابر افزایش دهد. در نتیجه، اگر شما هم جزو افرادی هستید که کار شما یا فعالیتتان به گونه‌ای است که با افراد بسیار زیادی سر و کار دارید، این ویژگی می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

تا زمان نگارش این خبر، ویژگی موردنظر بصورت محدود در اختیار کاربران آندروید و iOS قرار گرفته است. با اینکه واتساپ سعی کرده امکانات پیام رسان خود را نسبت به قبل بهبود ببخشد، اما رقبای او همچون تلگرام خیلی جلوتر هستند و در حال حاضر یک گروه تلگرام توانایی پشتیبانی از 200 هزار نفر را در یک چت گروهی دارد.

هنوز هیچ زمان دقیقی برای دسترسی رسمی به این ویژگی منتشر نشده است.

سهیل حسینی

گیمر، علاقه مند به تکنولوژی و بازی های ویدئویی

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا