Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخباربازی و کنسول

حجم نسخه پلی استیشن 4 بازی God of War Ragnarok مشخص شد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به تازگی تصویری از نسخه پلی استیشن 4 بازی God of War Ragnarok در توییتر به اشتراک گذاشته شده است که به حجم این عنوان اشاره دارد. این اطلاعات از سوی حساب کاربری PlayStation Game Size بدست آمده که پیش از این هم سابقه خوبی در زمینه افشای حجم عناوین منتشر نشده روی پلتفرم‌های مختلف داشت. در ادامه همراه لیون تک باشید.

سونی روز گذشته صفحه دانلود بازی God of War Ragnarok را بروزرسانی کرد و در حال حاضر حجم بازی روی کنسول پلی استیشن 4 به 90.6 گیگابایت می‌رسد. این مقدار در مقایسه با حجم 45 گیگابایتی بازی God of War که در سال 2018 منتشر شده بود خیلی بیشتر است.

حجم نسخه پلی استیشن 4 بازی God of War Ragnarok مشخص شد

همچنین، یک کاربر در فروم Reddit تصویری از صفحه دانلود این بازی روی پلی استیشن 4 به اشتراک گذاشته که این ادعا را ثابت می‌کند. البته، ذکر این نکته لازم است حجم God of War Ragnarok (همانطور که پیش‌تر برای Horizon: Forbidden West  هم شاهد بودیم) امکان دارد برای هر منطقه تا حدودی فرق کند.

علاوه بر این، حجم بازی احتمال دارد بعد از انتشار آپدیت روز اول تغییر کند. البته هنوز هیچ اطلاعاتی راجع به حجم بازی God of War Ragnarok روی پلی استیشن 5 منتشر نشده است، اما به لطف قابلیت Kraken احتمال دارد حجم این عنوان روی کنسول نسل جدید سونی به مراتب کم‌تر باشد.

در پایان باید خاطرنشان کنیم که بازی God of War Ragnarok در تاریخ 9 نوامبر (18 آبان 1401) برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. همچنین، این بازی طی یک سال آینده در دسترس کاربران نسخه کامپیوتر هم قرار می‌گیرد.

سهیل حسینی

گیمر، علاقه مند به تکنولوژی و بازی های ویدئویی

نوشته های مشابه

1 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا