Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبارموبایل و لپتاپویژه

قیمت و مشخصات فنی گوشی Poco M5 و Poco M5s

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیائومی سرانجام از دو گوشی Poco M5 و Poco M5s بصورت رسمی رونمایی کرد. این دو دستگاه به همراه تراشه Helio G، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و برچسب قیمتی مناسب به بازار عرضه خواهند شد. در ادامه همراه لیون تک باشید.

گوشی Poco M5 به نمایشگر ال سی دی 6.58 اینچی با رزولوشن FHD Plus و نرخ بروزرسانی 90 هرتز مجهز شده است. نرخ نمونه برداری لمسی در این مدل 240 هرتز بوده که باعث می‌شود بازخورد لمسی سریعی را شاهد باشیم. پنل اصلی توسط شیشه Gorilla Glass محافظت می‌شود. 

با گوشی Poco M5 ملاقات کنید

در بخش جلویی دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را شاهد هستیم و در بخش پشتی دستگاه نیز سه دوربین بصورت جزیره‌ای قرار گرفته‌اند که بترتیب شامل لنز اصلی 50 مگاپیکسلی و لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق است.

ویژگی مهمی که در بخش مشخصات فنی گوشی Poco M5 باید به آن اشاره کنیم مربوط به تراشه آن است. این دستگاه به تراشه Helio G99 مجهز شده که در واقع اولین محصول 6 نانومتری ساخته شده توسط TSMC محسوب می‌شود و در مجموع دارای پردازنده دو هسته‌ای Cortex A76 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و پردازنده شش هسته‌ای Cortex A55 با حداکثر فرکانس 2 گیگاهرتز است.

همچنین، گوشی جدید پوکو ام5 به همراه 4 یا 6 گیگابایت رم LPDDR4X در کنار 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد. با این حال، در صورت نیاز به فضای ذخیره بیشتر می‌توانید از درگاه MicroSD استفاده کنید. لازم به ذکر است که این گوشی در زمان عرضه با رابط کاربری سفارشی MIUI 13 و سیستم عامل آندروید 12 در دسترس خواهد بود.

وزن این محصول 201 گرم بوده و از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژر سریع 18 وات استفاده می‌کند. بدنه پشتی دستگاه از جنس پلاستیک با روکش چرم  بوده و در سه رنگ مشکی، سبز و زرد با قیمت 189 یورو (مدل پایه) و 229 یورو برای نسخه 8/128 گیگابایت برای پیش فروش موجود است. فروش Poco M5 از هفته آینده آغاز خواهد شد.

قیمت و مشخصات فنی گوشی Poco M5s

مدل بعدی سری M5 که در اینجا قصد داریم به معرفی آن بپردازیم مربوط به گوشی Poco M5s است که از مشخصات اصلی این دستگاه می‌توان به نمایشگر 6.43 اینچی AMOLED، نرخ بروزرسانی 60 هرتز و تراشه 12 نانومتری Helio G95 اشاره کرد.

سازنده سعی کرده امکانات بهتری برای این مدل درنظر بگیرد. در بخش پشتی، لنز اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی اشاره کرد. دقت دوربین سلفی نیز به 13 مگاپیکسل می‌رسد. ظرفیت باتری تغییری نکرده، اما خریداران M5s به شارژر سریع‌تر 33 واتی دسترسی خواهند داشت که می‌تواند در کم‌تر از یک ساعت باتری را بصورت کامل شارژ کند.

گوشی Poco M5s همچنین به ویژگی‌هایی نظیر NFC، حسگر اثر انگشت به همراه جک 3.5 میلی متری هدفون و گواهی IP53 مجهز است. شاید این مشخصات به نظرتان آشنا باشد، زیرا این دو گوشی هم‌اکنون در بازار هند با نام تغییر یافته Redmi Note 10S و Redmi Note 11 SE موجود است و تفاوت اصلی آن مربوط به پشتیبانی از رابط کاربری MIUI 13 و آندروید 12 است.

این گوشی در رنگ‌های خاکستری، سفید و آبی با قیمت پایه 209 یورو (4/64 گیگابایت) و قیمت 229 یورو (4/128 گیگابایت) به بازار عرضه می‌شود. فروش این محصول هم از هفته جاری آغاز می‌شود.

سهیل حسینی

گیمر، علاقه مند به تکنولوژی و بازی های ویدئویی

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا