Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اپلیکیشن و نرم افزاراخبارویژه

امکان اتصال اکانت تگرام به ایمیل در آپدیت بعدی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق اطلاعات بدست آمده توسط یکی از منابع موثق، تلگرام هم‌اکنون روی ویژگی امنیتی جدیدی کار می‌کند که باعث می‌شود کاربر بتواند از حساب‌های خود در این پیام رسان بهتر مراقبت کند. این ویژگی به شما اجازه خواهد داد اکانت خود را به ایمیل شخصی متصل کند و هر بار که وارد دستگاه جدیدی شوید، تلگرام از آن به عنوان کد تأیید ورود به حساب استفاده کند. در ادامه همراه لیون تک باشید.

اگرچه تلگرام مستقیماً هیچ جزئیات رسمی را به اشتراک نگذاشته، اما الساندرو پالوزی معروف توانسته تصویری از این قابلیت بدست بیاورد که قابلیت ویژگی در حال توسعه تلگرام را به خوبی نشان می‌دهد.

امکان اتصال اکانت تگرام به ایمیل در آپدیت بعدی

در تصویر زیر، قابلیت جدید لینک کردن اکانت به ایمیل شخصی قابل مشاهده است. این قابلیت که با اسم «حفاظت از حساب خود» ذکر شده، می‌تواند امنیت حساب شما را افزایش دهد. همچنین، یک گزینه Sign in with Google هم وجود دارد که در صورت داشتن جیمیل می‌توانید با کلیک روی آن بصورت مستقیم اکانتتان را به جیمیل متصل کنید.

جزئیات آپدیت بعدی تلگرام مشخص شد.
اضافه شدن قابلیت لینک کردن حساب کابری به ایمیل در آپدیت بعدی تلگرام

پالوزی در ادامه تصویری دیگری به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد این ویژگی قرار است در بخش تنظیمات حریم خصوصی و امنیت برنامه تلگرام ظاهر شود و با ضربه زدن روی آن، صفحه‌ای با این نوشته باز می‌شود: «از این آدرس ایمیل زمانی که از یک دستگاه جدید وارد اکانت خود شوید، استفاده می‌شود.»

جزئیات آپدیت بعدی تلگرام مشخص شد.
هربار از دستگاه جدیدی وارد حساب تلگرام خود شوید، یک کد به ایمیل شما ارسال می‌شود

در نتیجه، هر بار که از دستگاه جدیدی به تلگرام خود وصل شوید باید کد تأییدیه‌ای که به ایمیل شما ارسال می‌شود را در کادر مخصوص وارد کنید. در حال حاضر، تلگرام ویژگی تأیید دو مرحله‌ای را به کاربران خود ارائه می‌دهد تا بتوانند از حساب‌های خود محاظت کنند. با این حال، از آنجایی که در این ویژگی از یک رمز عبور ثابت و از پیش تعریف شده استفاده می‌شود، شاید به اندازه قابلیت متصل شدن اکانت به ایمیل، ایمن نباشد.

سهیل حسینی

گیمر، علاقه مند به تکنولوژی و بازی های ویدئویی

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا