Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخباراستارتاپ و شرکت ها

تأیید هویت در پلتفرم دیوار اجباری شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از مشکلاتی که پلتفرم دیوار از آن رنج می‌برد مربوط به عدم تأیید هویت کاربران بود که باعث می‌شد مسائلی نظیر سواستفاده و کلاهبرداری از مشتریان را شاهد باشیم. در همین راستا، دیوار تصمیم گرفته تا سرانجام با اعمال تغییراتی تازه این مشکل را صرفا در روند ثبت آگهی‌های خود رفع کند. یکی از اقدامات دیوار برای بهبود فضای کسب‌وکار و جلوگیری از کلاهبرداری و آزار توسط سودجویان، تایید هویت کاربرانی است که تصمیم دارند با انتشار آگهی در دیوار از خدمات این پلتفرم استفاده کنند. در ادامه همراه لیون تک باشید.

سواستفاده از کاربران در پلتفرم دیوار اکنون به یک موضوع مهم تبدیل شده و مدیریت این شرکت تصمیم گرفته‌اند سرانجام این معضل تا حد زیادی رفع کنند. در طول روز شاهد انجام شدن معاملات بسیاری در این پلتفرم هستیم که بخشی از آن‌ها شاید تجربه خوشایندی را برای خریداری رقم نزند و به همین دلیل در صورتی که بتوان جلوی افراد سواستفاده‌گر را گرفت، می‌توان فضای بهتر و سالم‌تری را برای خرید و فروش کالا در دیوار شاهد باشیم.

تایید هویت در دیوار چگونه انجام می‌شود؟

یکی از سوالات اصلی کاربران بعد از اعلام ارائه تأیید هویت، این است که روند ثبت و تأیید آن چگونه است؟ دیوار در پاسخ به این پرسش گفت: «کد ملی شما با حفظ محرمانگی برای تایید هویت و تطبیق با شمارهٔ موبایلتان نیاز است. کد ملی شما به همراه شمارهٔ موبایل از سامانهٔ شاهکار استعلام و در صورت تطبیق آن با کد ملی مالک شمارهٔ موبایل، تأیید هویت انجام می‌شود. کد ملی فقط برای تایید هویت افراد دریافت می‌شود و در هیچ صفحه‌ای نمایش داده نمی‌شود.»

اگر سیم‌کارت به نام من نباشد، تأیید هویت چگونه انجام می‌شود؟

همچنین، در ادامه راجع به کسانی قصد تأیید هویت دارند اما سیم کارت به نام آن‌ها نیست توضیحاتی ارائه شد: «افرادی که سیم کارتشان به نام آن‌ها نیست، باید تغییر مالکیت سیم کارت را انجام دهند. برای تغییر مالکیت، مالک فعلی سیم‌کارت باید با همراه داشتن پوکه سیم‌کارت، سیم‌کارت و کارت شناسایی معتبر و خریدار با همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر، آدرس کامل پستی و کدپستی ۱۰ رقمی آخرین محل سکونت، به نمایندگان فروش اپراتور تلفن همراه و یا دفاتر پیشخوان بروند. توجه داشته باشید که حضور خریدار و فروشنده برای تغییر مالکیت الزامی است، مگر در صورت داشتن نسبت درجه یک.»

دارندگان سیم کارت شرکتی یا حقوقی‌ای که از حساب کاربری فروشگاهی یا پنل املاک استفاده می‌کنند نیازی به احراز هویت دوباره ندارند. دیگر کاربران که به صورت شخصی در دیوار فعالیت دارند نیز می‌بایست با تماس با مرکز پشتیبانی دیوار در مورد ادامه فرآیند پشتیبانی دیوار راهنمایی بگیرند.

جایی برای کلاهبرداران نیست

دیوار برای حفظ سلامت پلتفرم و جلب رضایت کاربران به دنبال کاهش دسترسی کلاهبرداران و آزارگران به خدمات این پلتفرم است و در آینده نزدیک، تایید هویت برای همه کاربران آگهی‌گذار الزامی خواهد شد. برای تایید هویت در دیوار کافی است در زمان ثبت آگهی جدید خود، شماره موبایل و کد ملی‌‌تان را وارد کنید و بعد از تایید مطابقت، آگهی خود را منتشر کنید. بنابراین در صورتی که هنوز فرآیند تایید هویت را انجام نداده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم هر چه سریع‌تر آن را انجام دهید تا فضای دیوار امن‌تر از گذشته شود. به بیان دیگر، تایید هویت در دیوار باعث می‌شود که کلاهبرداران و آزارگران در این پلتفرم جایی نداشته باشند.

سهیل حسینی

گیمر، علاقه مند به تکنولوژی و بازی های ویدئویی

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا