Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
آموزشاپلیکیشن و نرم افزارویژه

آموزش غیر فعال کردن جستجوی امن گوگل

زمان مطالعه: 2 دقیقه

زمانی که قابلیت جستجوی امن گوگل فعال باشد، محتواهای صریح و حساس در نتایج سرچ شما نشان داده نمی شوند. با غیر فعال کردن جستجوی امن گوگل می توانید هر محتوایی را در نتیجه سرچ تان داشته باشید بدون اینکه سانسوری از سوی گوگل صورت گیرد. این آپشن بیشتر برای کنترل کودکان توسط پدر و مادرها به کار می رود. در ادامه لیون تک آموزش غیر فعال کردن جستجوی امن یا سرچ امن گوگل (Google Safe Search) را برای شما به طور کامل توضیح می دهد. برای این کار کافی است جستجوی امن یکی از دستگاه های متصل به اکانت گوگل تان را غیر فعال کنید، تا باقی دستگاه ها به طور خودکار با تنظیمات جدید همگام شوند.

نحوه غیر فعال کردن جستجوی امن گوگل به روی دسکتاپ

به کمک این مراحل می توانید سرچ امن گوگل را به روی دستگاه های ویندوز، مک، لینوکس و کروم بوک غیر فعال کنید. برای این کار:

  1. ابتدا یک مرورگر را باز کنید و وارد صفحه اصلی سرچ گوگل شوید.
  2. در پایین سمت راست صفحه، گزینه ای به نام Settings می بینید. روی آن کلیک کنید. 
  3. یک منوی تنظیمات برای شما باز می شود. از بین گزینه های آن منو روی گزینه Search Settings ضربه بزنید.
  4. شما وارد صفحه تنظیمات گوگل خود شده اید. در بین گزینه های سمت چپ تصویر، می توانید ببینید که روی بخش اول یعنی Search Settings قرار دارید. از بین گزینه های بخش SafeSearch Filters، در پایین همان بخش مطابق با شکل، آپشن جستجوی امن گوگل را غیر فعال کنید. غیر-فعال-کردن-جستجوی-امن-گوگل
  5. پس از خاموش کردن این گزینه، به پایین صفحه بروید و تغییرات ایجاد شده را با کلیک به روی گزینه Save ذخیره نمایید و در انتها روی OK کلیک کنید.

نحوه خاموش کردن سرچ امن گوگل به روی موبایل

برای آنکه قابلیت جستجوی امن از روی آیفون، آیپد یا گوشی اندرویدی تان غیر فعال و برداشته شود، باید اقدامات زیر را انجام دهید:

  1. یک مرورگر را به روی گوشی تان باز کنید و به صفحه اصلی گوگل بروید.
  2. در پایین صفحه گزینه Settings را می بینید. روی آن کلیک کنید.
  3. با اینکار یک منو برای تان باز می شود. گزینه Search Settings را انتخاب کنید تا وارد صفحه تنظیمات سرچ شوید. 
  4. بخشی به نام SafeSearch Filters را در صفحه تنظیمات خواهید دید. در اینجا دو گزینه وجود دارد که یکی از آن ها منجر به نمایش تمامی محتواها در جستجوی گوگل شما می شود. گزینه ای که با کلمه Show آغاز می شود را انتخاب کنید تا نتایج سرچ تان بدون سانسور باشد.سرچ-امن-گوگل
  5. سپس روی دکمه Save و بعد OK بزنید تا تغییرات ذخیره شوند.

اینگونه می توانید به غیر فعال کردن جستجوی امن گوگل دست یابید. ممنون که لیون تک را همراهی می کنید. منتظر نظرات شما هستیم.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا