Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخباربازی و کنسول

اطلاعات جدید از بازی GTA VI

زمان مطالعه: 3 دقیقه

یکی از مورد انتظار ترین بازی های حال حاضر دنیای گیم، GTA VI است. با وجود تمام شایعات و صحبت هایی که درباره این بازی می شود، کمپانی راک استار نزدیک به یک دهه است که درباره GTA 6 اطلاعات خاصی منتشر نکرده. با اینحال اخبار جدیدی از بلومبرگ جزئیات تازه ای از سری جدید مجموعه جی تی ای به همراه اولین کاراکتر قابل بازی زن آن ارائه کرده است.

اخبار جدید بازی GTA 6

بنا به گفته بلومبرگ، جی تی ای 6 دو شخصیت جدیدی دارد که با الهام از دو سارق معروف تاریخی یعنی بانی و کلاید ساخته شده اند. کاراکتر زن این مجموعه لاتین خواهد بود و داستان بازی در شهر میامی فلوریدا و اطراف آن که نقشه اش ساختگی و طراحی شده است، دنبال می شود. راک استار همچنان از تأیید یا رد این اخبار خودداری کرده.

gta-6-map

نسخه قبلی این بازی یعنی GTA V در سال 2013 منتشر شد که به تازگی در آخرین نسل کنسول ها شاهد حضور آن بودیم، دومین بازی پر فروش تاریخ در سال های اخیر شد. بلومبرگ در گزارشش اعلام کرده که GTA 6 از سال 2014 در حال ساخت و توسعه بوده اما به دلیل برخی از تغییرات و اتفاقات درون کمپانی از جمله رفتن دن هوسر، کارگردان خلاق بازی های قبلی راک استار در سال 2019، ساخت این بازی به تأخیر افتاده است.

جزئیات بیشتر درباره تاریخ انتشار GTA VI

در حال حاضر انتظار می رود جی تی ای 6 تا قبل از ماه مارس 2024 منتشر و روانه بازار شود اما برخی از بازی سازها احتمال می دهند این تاریخ بازهم عقب بیفتد. بلومبرگ گزارش می دهد که نقشه بازی در ابتدا قرار بود مناطق وسیعی از آمریکای شمالی و جنوبی را در بر بگیرد، اما راک استار از این ایده صرف نظر کرد و در عوض قصد دارد مناطق و شهرهای بیشتری را پس از عرضه بازی، به آن اضافه کند.

تمام این تغییرات به دلیل گزارش هایی که از کمپانی راک استار پس از انتشار بازی Red Dead Redemption 2 در سال 2018 منتشر شد، اتفاق افتاده. در این گزارش ها اعلام شد که کمپانی راک استار با کارمندان خود از جمله جرونیمو باررا بد رفتاری داشته و کارمندانش را تحت فشار قرار می دهد. در نتیجه رویکرد داخلی این استودیو بهبود یافته و این تغییرات روی بازی ها نیز اثر داشته.

اضافه شدن کاراکتر زن قابل بازی، از نتایج تغییرات راک استار

یکی از نتایجی که این تغییرات درون شرکتی به همراه داشت، ایجاد فرهنگی تازه درون مجموعه معروف و محبوب GTA بوده است. این مجموعه بازی سال ها به دلیل رفتارهای خشونت آمیز با زنان و گروه های اقلیت مورد انتقاد قرار گرفته بود. راک استار در راستای بهبود بخشیدن به این شرایط در GTA VI برای اولین بار یک کاراکتر زن طراحی کرده تا شاهد تغییرات فرهنگی درون بازی ها نیز باشیم.

GTA-6-Female-Protag

پیش تر در اوایل ماه، راک استار اعلام کرد دیگر آپدیت های تازه ای برای اسپین آف Red Dead Online منتشر نمی کند و همچنین ری مستر یا بازسازی بازی های Red Dead Redemption و GTA IV را کنار گذاشته تا تمام منابع شرکت به روی ساخت جی تی ای 6 متمرکز باشند.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا