Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
آموزششبکه‌های اجتماعیویژه

چطور از قابلیت add yours اینستاگرام برای بیشتر دیده شدن پست ها استفاده کنیم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اینستاگرام به تازگی قابلیت جدیدی به نام add yours را اضافه کرده که راهی عالی برای بیشتر دیده شدن پست ها است. با استفاده از این آپشن، زنجیری از استوری ها ایجاد می شود که به دیده شدن پست ها و پیج شما کمک می کند.

قابلیت add yours را باید بدین شکل استفاده کرد: با ضربه به روی دکمه add yours یک عکس را که مرتبط با توضیحات این قابلیت است انتخاب می کنید، سپس آن را با توضیحات دلخواه تان استوری می کنید. اگر پیج شما باز باشد، افراد مختلفی آن را با کلیک به روی زنجیره خواهند دید. اگر این قابلیت به روی گوشی شما کار نمی کند یا فعال نشده، این مطلب از لیون تک را بخوانید.

چطور از قابلیت add yours اینستاگرام برای بیشتر دیده شدن پست ها استفاده کنیم؟

اول از همه اینستاگرام با معرفی چنین قابلیتی آشنایی با پروفایل ها و اکانت های جدید را ساده تر می کند. فرض کنید در استوری ها یک زنجیره برای “بهترین خیاط ها” راه بیفتد، اگر شما خیاط باشید یا در زمینه های مشابه فعالیت کنید به راحتی می توانید ده ها اکانت و فرد مختلف که مربوط به تخصص تان هستند را پیدا کنید.

اینگونه خیلی راحت برای بیشتر دیده شدن پست ها و مهارت تان می توانید از قابلیت add yours اینستاگرام کمک بگیرید. برای این کار می توانید بهترین عکس های خود را با خلاقیت بالا در این زنجیره قرار دهید تا تعامل تان بیشتر شود. همچنین امکان ارتباط گیری ساده برای دیگر مخاطبان فراهم شده است. آن ها با یک کلیک پیج های مختلف یک حوزه را پیدا می کنند.

چگونه از add yours برای تعامل بیشتر استفاده کنم؟

اگر یک کسب و کاری دارید و می خواهید بیشتر دیده شود، می توانید شروع کننده یک زنجیره باشید. برای این کار کافی است از خودتان سوالات زیر را بپرسید و بعد یک add yours منتشر کنید تا دیگران در چالش شما شرکت کنند:

  • چه چیزی این روزها ترند است و موفق می شود؟
  • مردم با چگونه کپشن و نوشته ای ارتباط می گیرند؟
  • چه پیج ها و پروفایل هایی با استوری من در تعامل هستند که آن را گسترش دهند؟

قابلیت-add-yours-اینستاگرام-2

با پاسخ دادن به این سوالات می توانید بهترین استفاده را از قابلیت add yours اینستاگرام داشته باشید. اگر هم نمی خواهید ایده تان به عنوان سازنده و شروع کننده زنجیره باشد، مراحل زیر را انجام دهید:

  1. استوری تان با استیکر add yours را منتشر کنید.
  2. حالا استوری خود را که حاوی این برچسب است، تماشا کنید.
  3. روی استیکر add yours بزنید و سه نقطه گوشه را انتخاب نمایید.
  4. گزینه Hide Started by Credit را بزنید.
  5. همچنین می توانید اعلان پاسخ های قابلیت را نیز به همین روش خاموش کنید.

اگر هم علاقه ای به ساخت یک زنجیره ندارید، کافی است بگردید و زنجیره مرتبط به خودتان را بیابید، سپس در آن شرکت کنید تا پست های تان بیشتر دیده شوند. نظر شما درباره این قابلیت چیست؟ آیا آن را مفید می دانید؟

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا