Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبارموبایل و لپتاپویژه

رونمایی از گوشی‌های جدید با طرح قدیمی نوکیا

زمان مطالعه: 3 دقیقه

شرکت نوکیا در اقدامی جالب از تلفن‌های همراه جدید خود با طراحی کلاسیک رونمایی کرد. جدیدترین محصولات این شرکت شامل گوشی Nokia 8210 4G و Nokia 2660 Flip به همراه Nokia 5710 XpressAudio بوده که وجه مشترک تمام آن‌ها طراحی قدیمی و دوست داشتنی آن‌ها است. در ادامه همراه لیون تک باشید.

در میان این سه محصول، گوشی Nokia 5710 XpressAudio به دلیل برخورداری از هدفون‌های بی سیم داخلی و طراحی جذاب‌ خود احتمالاً پیشنهاد هیجان‌انگیزتری برای خریداران محسوب شود. در بخش پشتی این محصول یک مکانیزم کشویی وجود دارد که در آن یک محفظه برای قرار دادن هدفون‌ها قرار دارد و زمانی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، هدفون را شارژ می‌کند.

با گوشی‌های جدید و کلاسیک نوکیا ملاقات کنید

از این هدفون‌ها می‌توان برای گوش دادن به موسیقی و رادیو استفاده کرد یا آن را به هر دستگاه دیگری مانند تلفن هوشمند یا تبلت متصل نمود. نوکیا خاطرنشان کرد گوشی Nokia 5710 XpressAudio از درگاه MicroSD (حداکثر تا 32 گیگابایت) پشتیبانی می‌کند.

گوشی‌های کلاسیک و جدید نوکیا معرفی شد.
گوشی Nokia 5710 XpressAudio

گوشی Nokia 5710 دارای امکاناتی نظیر نمایشگر رنگی 2.4 اینچی QVGA، دوربین پشتی با رزولوشن VGA و باتری قابل تعویض 1450 میلی آمپر ساعتی است. باتری موجود در این گوشی در زمان مکالمه مداوم با آنتن 4G به مدت 6 ساعت دوام می‌آورد. محصول جدید نوکیا در رنگ‌های سفید، قرمز و مشکی به همراه قرمز به بازار عرضه خواهد شد.

در ادامه گوشی Nokia 8210 4G را داریم که طراحی آن برگرفته از مدل کلاسیک از همین مدل در سال 1994 است. با این حال، سازنده سخت افزار مدل جدید را تا حد امکان بروزرسانی کرده است. نمایشگر 2.8 اینچی QVGA، شبکه LTE و پشتیبانی از درگاه MicroSD حداکثر تا 32 گیگابایت از مشخصات کلی این محصول به شمار می‌رود.

گوشی‌های کلاسیک و جدید نوکیا معرفی شد.
گوشی Nokia 8210 4G

همون همیشگی…

جنس بدنه این گوشی از پلی کربنات بوده و قرار است در رنگ‌های آبی و قرمز به بازار عرضه شود. باتری قابل تعویض 1450 میلی آمپر ساعتی  Nokia 8210 4G هم به مانند مدل قبلی می‌تواند به مدت 6 ساعت مکالمه مداوم یا تا 19 روز در حالت آماده به کار دوام بیاورد. سایر امکانات موجود در این گوشی شامل رادیو (با هدفون‌های بی سیم کار می‌کند)، پخش کننده فایل‌ MP3 و بازی از پیش نصب شده و بسیار خاطره انگیز Snake است.

گوشی‌های کلاسیک و جدید نوکیا معرفی شد.
گوشی Nokia 2660 Flip

در پایان، گوشی Nokia 2660 Flip را داریم که از نظر مشخصات فنی تفاوت زیادی با دیگر محصولات معرفی شده ندارد و تنها طرحی آن فرق دارد. طراحی این نسخه یادآور گوشی‌های تاشو قدیمی است که نوکیا در زمان‌های گذشته تولید می‌کرد. از مشخصات این دستگاه می‌توان به نمایشگر 2.8 اینچی QVGA، پنل ثانویه 1.77 اینچی، دوربین VGA و باتری 1450 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

قیمت و زمان عرضه

همچنین، Nokia 2660 Flip دارای دکمه‌های لمسی بزرگ بوده با سمعک هم سازگار است تا آن را به یک جایگزین مناسب برای افراد مسنی که شنوایی خوبی ندارند، تبدیل کند. این دستگاه در رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز به بازار عرضه خواهد شد.

در پایان باید خاطرنشان کرد که دو گوشی Nokia 8210 4G و Nokia 2660 Flip با قیمت 59 یورو و گوشی Nokia 5710 XpressAudio با قیمت 69 یورو بزودی در بازار اروپا به فروش خواهند رسید.

سهیل حسینی

گیمر، علاقه مند به تکنولوژی و بازی های ویدئویی

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا