Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
آموزشاپلیکیشن و نرم افزار

آموزش حذف اکانت اینستاگرام در iOS

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

امروز اینستاگرام ویژگی جدیدی را در نسخه iOS اضافه کرده است که قطعاً می‌تواند برای خیلی از کاربران گزینه مفیدی باشد. این پلتفرم سرانجام قابلیت حذف اکانت یا حساب کاربری بصورت مستقیم از طریق سیستم عامل iOS فراهم کرده است و برای اطلاع از نحوه حذف اکانت اینستاگرام در iOS در ادامه همراه لیون تک باشید.

این اتفاق در راستای سیاست‌های جدید اپل رخ داده و اینستاگرام را ملزم می‌کند تا از این قانون تبعیت کند. پیش از این، اپل به توسعه دهندگان اطلاع داده بود برنامه‌هایی که دارای حساب کاربری هستند باید تا قبل 30 ژوئن 2022 نسبت به اضافه کردن ویژگی حذف اکانت در اپلیکیشن خود اقدام کنند.

آموزش حذف اکانت اینستاگرام در iOS

به همین دلیل اینستاگرام نیز با توجه به این مسأله سرانجام قابلیت حذف اکانت را برای کاربران iOS فراهم کرد. طبق گفته TechCrunch، کاربران قبلاً مجبور بودند برای حذف حساب‌های خود وارد مرورگر شده و اقدام به انجام اینکار می‌کردند. اکنون، اینستاگرام گزینه حذف حساب را بصورت مستقیم روی iOS فراهم کرده تا دیگر نیازی به کار اضافه نباشد.

همچنین، در صورت حذف اکانت اینستاگرام خود به مدت 30 روز فرصت خواهید داشت تا در صورت منصرف شدن، اکانت خود را برگردانید و دوباره فعال کنید. در ادامه نحوه حذف اکانت اینستاگرام در iOS را توضیح خواهیم داد:

  1. ابتدا باید وارد اپلیکیشن اینستاگرام در iOS شده و سپس به بخش تنظیمات (Settings) بروید.
  2. روی Account ضربه بزنید و سپس Delete Account را انتخاب کنید.
  3. در اینجا با دو گزینه «غیرفعال کردن» یا «حذف» روبرو خواهید شد.
  4. روی Delete ضربه بزنید و کار تمام است.

این تمام کاری است که باید برای حذف اکانت در iOS انجام دهید. لطفاً دیدگاه خود را درباره اضافه شدن این ویژگی با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا