Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اپلیکیشن و نرم افزار

4 اپلیکیشن اندروید برای ساخت ویدئوی خنده دار و جالب

زمان مطالعه: 3 دقیقه

یکی از سرگرمی های مردم دیدن ویدئوها و کلیپ های طنز است که در شبکه های اجتماعی مختلف دست به دست می شوند. اگر شما هم علاقه به ساخت ویدئوی خنده دار و جالب دارید، از این 4 اپلیکیشن اندروید برای این کار کمک بگیرید و ویدئوهای خود را برای دوستان تان در فضای مجازی ارسال کنید.

4 اپلیکیشن اندروید برای ساخت ویدئوی خنده دار و طنز

1. MadLipz

ساخت-ویدئوی-خنده-دار

مد لیپز بیش از 10 میلیون بار در پلی استور دانلود شده و حسابی در میان جامعه طنز پردازان شبکه های اجتماعی معروف است. بیشتر تمرکز این برنامه به روی ساخت ویدئوی لیپ سینک خنده دار و طنز است. پس از آنکه در مد لیپز حساب بسازید، به گالری آن از ده ها ویدئوی مختلف دسترسی پیدا می کنید.

این گالری شامل سخنرانی های مختلف، بخش هایی از انیمیشن ها و ویدئوهای معروف دیگر است که برای ساخت یک لیپ سینک عالی هستند. زمانی که یک ویدئو را انتخاب کنید، می توانید آن را با دیالوگ های خودتان از نو بسازید.

2. Wombo بهترین اپلیکیشن اندروید برای ساخت ویدئوی خنده دار و لیپ سینک

اپلیکیشن-ساخت-ویدئو-اندروید

برنامه ومبو یک ابزار تغییر شکل تصویر و همگام سازی لب با هوش مصنوعی است که کار با آن بسیار ساده است. شما یک سلفی واضح از خودتان در برنامه آپلود می‌ کنید، سپس فهرستی از شخصیت‌ های مختلف برای تغییر شکل تصاویر خود توسط برنامه ارائه می شود. شما می توانید یکی از این شخصیت ها را انتخاب کنید یا از فهرست آهنگ‌ های محبوبی که می‌ خواهید سلفی‌ تان را با آن لیپ سینک کنید انتخاب نمایید.

اگر می خواهید بدانید به جای شرک، تیلور سوئیفت، مارک زاکربرگ، کانیه وست یا ایلان ماسک بودید چه شکلی می شدید، ومبو را دانلود و نصب کنید. برخلاف بسیاری از اپلیکیشن های اندروید، ومبو تنها صورت شما را روی یک بدن نمی گذارد و از هوش مصنوعی کمک می گیرد تا ساخت ویدئوی خنده دار و طنز شما واقعی بنظر برسد.

3. FaceApp

اپلیکیشن-ساخت-ویدئو-اندروید-2

یکی از بهترین اپلیکیشن های اندروید برای ساخت ویدئوی خنده دار و جالب فیس اپ است. این برنامه بیشتر از 100 میلیون بار از پلی استور دانلود شده و امتیاز 4.6 دارد. با استفاده از فیس اپ می توانید ساعت ها با دوستان و خانواده تان بخندید و سرگرم باشید. فیس اپ به شما این امکان را می دهد که تصویرتان را به شکل های مختلف تغییر دهید.

این اپلیکیشن به کمک هوش مصنوعی و یک تصویر واضح از شما، چهره تان را مردانه، زنانه، بچگانه، پیر، جوان، خندان، با ریش، مو دار و بدون مو می کند. تفاوت این برنامه با دیگر اپ ها دقت آن در ارائه تصویر است. فیس اپ علاوه بر ساخت ویدئو، عکس نیز می سازد.

4. Reface، اپلیکیشن ساخت ویدئوی خنده دار برای اندروید

ری فیس مانند یک ابزار همه کاره میم سازی است. اگرچه بیشتر به دلیل ویژگی تغییر چهره شناخته شده، اما ابزارهای مفید دیگر برای ساخت میم ارائه می دهد که جالب هستند. این اپ دارای ویژگی ساخت صدای مجدد است که به شما امکان می دهد صحنه های ویدیویی محبوب را با صدای خود یا صدای از پیش ضبط شده ای دوبله کنید. به عنوان مثال شما می توانید صحنه ای از یک مسابقه فوتبال را ضبط کرده و با تفسیر خودتان آن را دوبله کنید.

برنامه ری فیس همچنین دارای قابلیت Animate Face است که چهره افراد را انیمیشنی نشان می دهد. همچنین این قابلیت باعث می شود تصاویر شما به صورت های خنده دار و جالبی مثل مستر بین تغییر یابد. برای استفاده از Reface و ساخت ویدئوی خنده دار در اندروید تنها نیاز به یک سلفی دارید.

امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد. شما از چه برنامه ای برای ساخت ویدئو و میم استفاده می کنید؟ برای ما بنویسید.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
MohammadReza
MohammadReza
1 سال قبل

بین این 4 مورد
فقط و فقط مورد 1 و 4 خیلی خیلی عالی هستن

دکمه بازگشت به بالا