Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبارموبایل و لپتاپ

قیمت و مشخصات فنی گوشی Realme C30

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

برند ریلمی سه ماه پس از عرضه گوشی C31 به معرفی یک دستگاه هوشمند و اقتصادی دیگر پرداخت. گوشی Realme C30 جدیدترین محصول این شرکت به حساب می‌آید که از مشخصات اصلی آن می‌توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و نمایشگر بزرگ 6.5 اینچ اشاره کرد. در ادامه همراه لیون تک باشید.

گوشی Realme C30 از تراشه 12 نانومتری و هشت هسته‌ای Unisoc T612 استفاده می‌کند. در بخش جلویی دستگاه سازنده از پنل LCD با رزولوشن FHD Plus استفاده کرده است. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز بصورت یک بریدگی در بخش بالایی نمایشگر قرار دارد.

قیمت و مشخصات فنی گوشی Realme C30

سازنده برای این محصول تنها از یک دوربین در بخش پشتی استفاده کرده است. به عبارت دیگر، ما تنها شاهد لنز 8 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED خواهیم بود. در بخش سخت افزاری نیز ریلمی برای این مدل 2 الی 3 گیگابایت رم به همراه حافظه داخلی 32 گیگابایتی را در نظر گرفته است.

همچنین، یک درگاه MicroSD با پشتیبانی از حداکثر ظرفیت 1 ترابایت برای ذخیره عکس، فیلم و غیره اختصاص داده شده تا کاربر در صورت نیاز از آن استفاده کند. گوشی Realme C30 در زمان عرضه به همراه سیستم عامل آندروید 11 و رابط کاربری سفارشی Realme Go Edition در دسترس خواهد بود.

این گوشی تنها 8.5 میلی متر ضخامت دارد و به امکاناتی نظیر جک 3.5 میلی متری هدفون و درگاه micro USB (امکان ارائه شارژ 10 وات) مجهز شده است. C30 از تاریخ 27 ژوئن در رنگ‌های سبز و آبی با قیمت 100 دلار در دسترس خواهد بود.

سهیل حسینی

گیمر، علاقه مند به تکنولوژی و بازی های ویدئویی

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا