Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اپلیکیشن و نرم افزار

بهترین پلیر موزیک و آهنگ در لینوکس کدام است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با وجود اینکه دنیای موسیقی توسط سرویس های استریمی مثل اسپاتیفای و اپل موزیک تصرف شده اند، برنامه نویسان و طراحان دست از ساخت پلیر موزیک های مختلف برای دسکتاپ کامپیوتر نکشیدند. سیستم عامل لینوکس نیز چندین پلیر موزیک خوب دارد که در ادامه با بهترین آن آشنا می شویم.

بهترین پلیر موزیک و آهنگ در لینوکس کدام است؟

امبرول ظاهر زیبا و بامزه ای دارد که برای یک موزیک پلیر مزیت محسوب می شود. از مهم ترین ویژگی های این برنامه این است که طراحانش فقط و فقط قصد پخش موسیقی را داشتند و هیچ قابلیت اضافه ای مانند نمایش متن، ساخت پلی لیست یا مدیریت کتابخانه ندارد. بنظر می رسد این ویژگی ها در آینده نیز به Amberol اضافه نشوند.

رابط کاربری فوقالعاده بهترین موزیک پلیر لینوکس

امبرول در Rust و GTK، مانند بیشتر برنامه های جدید GNOME نوشته شده است. به همین دلیل محیط و رابط کاربری تطبیق پذیری دارد. UI این برنامه محیطش را با رنگ کاور آلبومی که گوش می دهید، تغییر داده و هماهنگ می کند. افکت های gradient امبرول، به همراه ظاهر مدرن و خاصی که دارد، آن را به بهترین موزیک پلیر در لینوکس تبدیل کرده است.

پلی لیست ها

برنامه امبرول به طور خودکار لیست پخشی از فایل هایی که شما در فولدر اضافه کرده اید، می سازد. این پلی لیست در منوی سمت چپ قابل مشاهده است. شما می توانید مدت زمان پخش لیست پخش را در بالا سمت چپ ببینید. با انتخاب آیکون correct sign امکان حذف یا تغییر آهنگ های پلی لیست را دارید.

بهترین-موزیک-پلیر-لینوکس-2

آپشن های پخش آهنگ در موزیک پلیر امبرول لینوکس

شما می توانید مدت زمان پخش شده آهنگ را در محیط کاربری ببینید. همچنین این پلیر به خوبی با کلیدهای کنترل آهنگ هماهنگ است و امکان توقف، عقب، جلو یا عوض کردن آهنگ را خواهید داشت. آپشن هایی مانند پخش شافل یا درهم، تکرار آهنگ، اضافه کردن فایل و تغییر قابلیت هماهنگی برنامه با رنگ کاور آلبوم را نیز به روی بهترین پلیر موزیک در لینوکس دارید.

نصب امبرول روی لینوکس

پلیر موزیک امبرول به روی Flatpak در دسترس است. اطمینان حاصل کنید که سیستم عامل شما از Flatpak پشتیبانی می کند. برای نصب این اپلیکیشن یک ترمینال باز کنید و دستور زیر را بنویسید:

flatpak install flathub io.bassi.Amberol

زمانی که برنامه نصب شود، از شما می خواهد فایل های موسیقی تان را اضافه کنید. پس از انجام این کار می توانید از پخش موسیقی به روی سیستم عامل لینوکس خود لذت ببرید.

تجربه شما از برنامه امبرول چطور بوده؟ برای لیون تک بنویسید.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا