Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبارموبایل و لپتاپ

مشخصات فنی و قیمت گوشی گلکسی A04 Core

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شرکت سامسونگ اخیراً توجه بیشتری به محصولات اقتصادی خود داشته و سعی کرده با تنوع بیشتر، مشتریان را راضی نگه دارد. گوشی گلکسی A04 Core به عنوان جدیدترین و ارزان‌ترین محصول این شرکت در سال 2022 محسوب می‌شود که بر اساس رندرهای جدید بنظر می‌رسد طراحی ظاهری آن نسبت به قبل تغییر خاصی نداشته، اما از تراشه بهتری در ساخت آن استفاده شده است. در ادامه همراه لیون تک باشید.

همانطور که از نام این گوشی پیداست، ما با یک محصول ابتدایی و ارزان قیمت طرف هستیم و به همین دلیل نباید انتظار تغییرات گسترده‌ای داشته باشیم. با این حال، غول کره‌ای سعی کرده در نسل جدید سری Core خود تغییرات جدیدی اعمال کند.

 

مشخصات فنی و قیمت گوشی گلکسی A04 Core

در حال حاضر جزئیات کمی راجع به مشخصات سخت افزاری گلکسی A04 Core وجود دارد، اما ظاهراً گوشی ارزان قیمت کهکشانی‌ سامسونگ از تراشه 8 نانومتری و جدید اگزینوس 850 با هشت هسته با حداکثر فرکانس 2.0 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G52 MP1 استفاده می‌کند.

مطمئناً این تراشه چندان قدرتمند نیست، اما در مقایسه با تراشه 28 نانومتری Unisoc موجود در A03 Core عملکرد بهتری ارائه می‌کند. چندی پیش هم اطلاعات اولیه از نسخه A04 منتشر شد که نشان می‌داد این دستگاه هم از تراشه اگزینوس 850 استفاده می‌کند. این امکان وجود دارد که اطلاعات موجود در بنچمارک Geekbench به اشتباه این اطلاعات را قرار داده باشد، اما وجود تراشه یکسان در این دو مدل شاید چندان هم دور از انتظار نباشد.

هنوز جزئیات بیشتری از سایر ویژگی‌ها و همچنین قیمت این گوشی منتشر نشده است و باید تا نزدیک شدن به زمان رونمایی صبر کنیم.

سهیل حسینی

گیمر، علاقه مند به تکنولوژی و بازی های ویدئویی

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا