Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخباربازی و کنسولویژه

تصاویر جدید بازی Resident Evil 4 Remake

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت کپکام به تازگی مجموعه جدیدی تصویر از بازی Resident Evil 4 Remake منتشر کرد که اطلاعات بیشتری از محیط و البته چهره لئون اس کندی، شخصیت اصلی بازی به اشتراک می‌گذارد. سازنده سعی کرده ضمن وفادار ماندن به هسته اصلی بازی، برخی تغییرات را در محیط بازی با هدف حس ترس بیشتر به بازی اضافه کند. در ادامه همراه لیون تک باشید.

پس از انتشار اولین تریلر و اسکرین شات‌های این بازی طی هفته‌ گذشته، ناشر ژاپنی اکنون تصاویر بیشتری از گیم پلی آن منتشر کرده است که بیشتر روی شخصیت اصلی و محیط بازی تمرکز دارد. بر اساس چیزی که شاهد هستیم، بنظر می‌رسد سازنده جزئیات نسخه ریمیک رزیدنت ایول 4 را در تمام بخش‌ها به شکل قابل توجهی ارتقا داده است.

 

تصاویر جدید بازی Resident Evil 4 Remake

در ادامه می‌توانید تصاویر بازی Resident Evil 4 Remake را مشاهده کنید؛ اما پیش از آن باید خاطرنشان کرد که بازی اصلی ابتدا در سال 2005 منتشر شد و  برای اولین بار در این سری دوربین سوم شخص را ارائه کرد که با تحسین منتقدان همراه شد و اکنون قرار است ضمن ارائه برخی تغییرات، تجربه بهتری را با جزئیات گرافیکی بروز شده شاهد باشیم.

داستان بازی Resident Evil 4 Remake شش سال پیش از فاجعه بیولوژیکی راکون سیتی دنبال می‌شود، جایی که شخصیت اصلی داستان یعنی لئون اس کندی به دستور مستقیم رییس جمهور ایالات متحده به روستایی در کشور اسپانیا می‌رود تا دختر رییس جمهور را که اخیراً توسط گروهی ناشناس ربوده شده، پیدا کند.

البته این تمام ماجرا نیست و لئون وارد دنیای تاریک و مرموزی می‌شود. وی پس از ورود به روستا و ملاقات با اولین فرد از اهالی آن منطقه، متوجه وضعیت عجیب آنجا می‌شود و در ادامه سعی می‌کند تا پرده از راز این ماجرا بردارد. اکنون، تیم توسعه دهنده نسخه ریمیک با ارائه تجربه مدرن قصد دارد تا ترکیبی فوق‌العاده را در ژانر وحشت با وفاداری به المان‌های نسخه اوریجینال به مخاطبان ارائه کند.

برای ساخت این نسخه از موتور قدرتمند RE Engine استفاده شده است که پیش از امتحان خود را در نسخه‌های اخیر مجموعه به خوبی پس داده است. در پایان باید اشاره کنیم، بازی Resident Evil 4 Remake در تاریخ 24 مارس 2023 (3 فروردین 1402) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

سهیل حسینی

گیمر، علاقه مند به تکنولوژی و بازی های ویدئویی

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا