Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبارموبایل و لپتاپ

مشخصات و زمان رونمایی گوشی Poco C40

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیائومی به تازگی تصویری از بنر رسمی گوشی جدید Poco C40 در فضای مجازی منتشر کرد که بر اساس آن مشخص شد این دستگاه در تاریخ 16 ژوئن (26 خرداد) بصورت رسمی معرفی خواهد شد. شایعات حاکی از آن است که این نسخه شباهت زیادی به گوشی Redmi 10C دارد. در ادامه همراه لیون تک باشید.

هنوز اخبار زیادی درباره گوشی Poco C40 منتشر نشده و شایعات پیرامون آن هم بسیار کم است. با این حال، روز گذشته خبری منتشر شد که نشان می‌دهد این مدل در واقع شباهت بسیار زیادی به نسخه جهانی Xiaomi Redmi 10C خواهد داشت.

مشخصات و زمان رونمایی گوشی Poco C40

علیرغم طراحی ظاهری مشابه، تفاوت‌های جزئی بین این دو گوشی وجود دارد و تا جایی که متوجه شدیم گوشی Poco C40 برخی مشخصات فنی Redmi 10 (نسخه هندی) از جمله پشتیبانی از باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی را با خود به همراه دارد.

مشخصات فنی گوشی Poco C40
بنر رسمی گوشی Poco C4 که به زمان رونمایی آن اشاره دارد

به غیر از این، انتظار می‌رود گوشی جدید شیائومی به نمایشگر 6.7 اینچی ال سی دی با رزولوشن HD Plus و نرخ بروزرسانی 60 هرتز مجهز باشد. گفته می‌شود Poco C40 در بخش پشتی خود دارای لنز اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی خواهد بود.

در بخش مشخصات فنی، گوشی Poco C40 احتمالاً از تراشه Snapdragon 680 4G به همراه 3 یا 4 گیگابایت رم و حداکثر 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا (از طریق درگاه MicroSD) بهره خواهد برد. از دیگر ویژگی‌های مهم این دستگاه می‌توان به جک 3.5 میلی متری هدفون، رادیو FM، حسگر اثر انگشت (در بخش پشتی)، محافظ صفحه گوریلا گلاس 3 و NFC اشاره کرد.

مشخصات فنی گوشی Poco C40
رندر گوشی ارزان قیمت شیائومی

درباره قیمت و زمان عرضه هنوز جزئیات خاصی وجود ندارد و باید تا زمان معرفی آن منتظر بمانیم. با این حال، مشخصات لو رفته نشان می‌دهد ما با یک محصول ارزان قیمت و اقتصادی طرف هستیم.

سهیل حسینی

گیمر، علاقه مند به تکنولوژی و بازی های ویدئویی

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا