Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخباربازی و کنسول

نگاهی به آمار فروش پلی استیشن 5

زمان مطالعه: 2 دقیقه

خرید پلی استیشن 5 همچنان و بعد از طی کردن دوره همه‌گیری و بحران جهانی تراشه هنوز هم شاید کار مشکلی باشد؛ درحالی که سونی مایل است تعداد بیشتری از این کنسول را تولید کند، گزارش جدید از آمار فروش بالای این عنوان حکایت دارد و بصورت رسمی اعلام شد جدیدترین عضو خانواده پلی استیشن تاکنون بالای 20 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. در ادامه همراه لیون تک باشید.

لازم به ذکر است که در بازه زمانی مشابه کنسول پلی استیشن 4 با سرعت بیشتری به این رقم دست یافت، اما سونی امیدوار است تا پلی استیشن 5 بتواند در ادامه روند فروش سریع‌تری را تجربه کند و از نسل قبل خود پیشی بگیرد. در همین راستا و برای پاسخ به حجم بالای تقاضا در بازار ورونیکا راجرز، معاون فروش و بخش تجاری پلی استیشن اعلام کرد که آن‌ها در حال برنامه‌ریزی افزایش قابل توجه در تولید طی سال جاری هستند.

نگاهی به آمار فروش پلی استیشن 5

راجرز در این بیانیه چنین گفت: «ما بسیار خوشحالیم که شرکت بخش سرگرمی‌های سونی بیش از 20 میلیون کنسول پلی استیشن 5 را در سراسر جهان فروخته است. از زمان راه‌اندازی پی اس 5، تیم ما بصورت خستگی ناپذیر برای ارائه یک کنسول گیمینگ نسل بعدی واقعی کار کرده و می‌خواهیم از همینجا از طرفداران بابت حمایت‌هایی که کردند تشکر و قدردانی کنیم.»

وی همچنین درباره کمبود این کنسول در برخی مناطق جهان خاطرنشان کرد:

برای طرفدارانی که هنوز موفق به تهیه این کنسول نشده‌اند باید گفت که ما در حال برنامه‌ریزی برای افزایش قابل توجه تولید پلی استیشن 5 در سال جاری هستیم و بی وقفه تلاش می‌کنیم تا مطمئن شویم این کنسول برای همه افراد در هر زمان در دسترس باشد.

در سوی دیگر، کنسول‌های ایکس باکس سریز ایکس و سری اس طی ماه‌ها اخیر توانستند فروش بیشتری نسبت به پلی استیشن 5 داشته باشند. باید دید این رقابت در ادامه به کدام سمت و سو خواهد رفت.  

سهیل حسینی

گیمر، علاقه مند به تکنولوژی و بازی های ویدئویی

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا