Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اپلیکیشن و نرم افزاراخبارپیشنهاد سردبیرشبکه‌های اجتماعیویژه

آپدیت جدید نسخه 8.0 تلگرام منتشر شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پیام‌رسان تلگرام دارد روز به روز بیشتر تبدیل به یک شبکه اجتماعی کامل می‌شود. در بروزرسانی نسخه 8.0 این پیام‌رسان، قابلیت استریم و پخش زنده برای تعداد کاربر نامحدود به آن اضافه شده است.

نسخه 8.0 تلگرام که هم‌اکنون برای پلتفرم‌های اندروید و iOS در دسترس است، ظرفیت تماشاگران استریم زنده را نامحدود می‌کند که نسبت به تعداد محدود 1000 نفری پیشین، تغییر مهمی محسوب می‌شود. از دیگر تغییرات بروزرسانی جدید می‌توان به بهبود قابلیت‌های چت و اضافه شدن اموجی‌های متحرک جدید اشاره کرد. در ادامه قصد داریم تغییرات آپدیت جدید را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

شرکت کننده‌های نامحدود برای استریم‌های زنده

گل سرسبد تغییرات نسخه 8.0 تلگرام، نامحدود شدن ظرفیت کاربران شرکت کننده در استریم‌های زنده است. با این تغییر، تلگرام را می‌توان یک پلتفرم استریم زنده کامل به حساب آورد. شرکت تلگرام با این قابلیت، از پیام‌رسان خود به عنوان «ایستگاه تلویزیونی شخصی در جیب شما» یاد می‌کند.

صفحه پیش‌نمایش برای Forward پیام

قابلیت بازارسال یا فوروارد پیام نیز بهبودها و تغییراتی داشته است. از این پس اگر روی گزینه «Forward» بزنید، یک صفحه پیش‌نمایش برای شما باز می‌شود که می‌توانید در آن، نحوه ارسال نهایی پیام‌ها را ببینید. یک سری تنظیمات شخصی سازی نیز در این صفحه وجود دارند.

پیش‌نمایش Forward
پیش‌نمایش Forward

رفتن به کانال بعدی

کاربران تلگرام، کانال‌های متعدد خبری، آموزشی، بلاگ و… دارند. در بروزرسانی نسخه 8.0 تلگرام، زمانی که به آخرین پیام خوانده شده هر کانال می‌رسید، با کشیدن صفحه به سمت بالا می‌توانید به کانال بعدی که هنوز محتویات تازه آن را مشاهده نکرده‌اید منتقل شوید. ترتیب این کانال‌ها طبق فولدربندی و آرشیو شخصی شماست.

رفتن به کانال بعدی
رفتن به کانال بعدی

Choosing a Sticker

برای عاشقان استیکر خبر خوبی داریم. در بروزرسانی نسخه 8.0 تلگرام، به حالت‌های «typing…» و «recording a voice message…» یک حالت جدید به نام «choosing a sticker» اضافه می‌شود. با این حالت جدید، دیگر کسی فرآیند انتخاب استیکر شما را با تایپ کردن اشتباه نمی‌گیرد!

حالت جدید choosing a sticker
حالت جدید choosing a sticker

نظر شما در مورد بروزرسانی نسخه 8.0 پیام‌رسان تلگرام چیست؟ کدام قابلیت جدید اضافه شده به این پلتفرم بیشتر برای شما مفید است و کیفیت ارتباطات شما را بهبود می‌دهد؟ دیدگاه‌های خود را حتماً با ما در میان بگذارید.

علی قربانی

هوانوردی، هوانوردی، هوانوردی... در کنارش، کمی هم سخت افزار و تکنولوژی ?

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا