Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخباربازی و کنسول

بازی Saints Row: The Third Remastered را بصورت رایگان دریافت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

استودیو Volition سرانجام در رویداد شب گذشته گیمزکام از نسخه جدید Saints Row رونمایی کرد. در این میان، طرفداران می‌توانند با مراجعه به فروشگاه Epic Games بازی Saints Row: The Third Remastered را بصورت رایگان و برای همیشه با اکانت خود اضافه کنند.

طبق توضیحات ارائه شده، برای دریافت این نسخه تنها تا 2 سپتامبر (11 شهریور) فرصت خواهید داشت. کاربران هم‌اکنون می‌توانند با ورود به حساب کاربری خود در فروشگاه اپیک گیمز نسخه رایگان Saints Row: The Third Remastered را به لیست بازی‌های خود اضافه کنند.

پیشنهاد جذاب اپیک گیمز

بازی Saints Row: The Third سومین قسمت از مجموعه اصلی Saints Row است که شما در محیطی جهان باز باز قرار می‌دهد و باید با خلاف کاران شهر به مبارزه بپردازید. نسخه ریمستر از جزئیات بصری بهبود یافته برخورداربوده و علاوه بر آن حاوی بسته‌های الحاقی مختلف است که باعث می‌شود به تعداد بیشتری از گزینه‌های سفارشی و سلاح‌ها دسترسی داشته باشید.

لازم به ذکر است که بازی Saints Row: The Third Remastered در حال حاضر برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و Xbox One و Xbox Series X/S به همراه Google Stadia در دسترس است. همچنین، نسخه جدید Saints Row نیز در تاریخ 22 فوریه 2022 برای کامپیوتر و کنسول‌ها عرضه خواهد شد.

در صورتی که از طرفداران این مجموعه هستید، تجربه Saints Row: The Third Remastered می‌تواند تا زمان عرضه نسخه جدید شما را سرگرم کند. همانطور که گفته شد این نسخه شامل بهبودهای بصری و محتوای بیشتر بوده و تنها تا هفته بعد فرصت دارید تا آن را برای همیشه به اکانت خود اضافه نمایید.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا