Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
بازی و کنسول

بازی جدید Sonic the Hedgehog مسیر آینده فرانچایز سانیک را ترسیم می‌کند

بازی مورد انتظاری که چیزی از آن نمی‌دانیم!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگر از طرفداران سری بازی‌های ماندگار و محبوب Sonic the Hedgehog باشید و اخبار این فرانچایز را دنبال کرده باشید، حتماً می‌دانید که شرکت سگا (Sega) برنامه‌های بسیاری را برای خارپشت آبی محبوب ما، یعنی سانیک (Sonic) در سر دارد. در آخرین اخبار و اطلاعاتی که از سانیک منتشر شد، به صورت رسمی از یک عنوان کاملاً جدید از این سری رونمایی شد که نام رسمی آن را نمی‌دانیم. این بازی که به نظر Sonic Rangers نام دارد، با یک تریلر سینمایی و CG معرفی شد و سانیک را در حال دویدن با سرعت بسیار بالا نشان می‌داد.

حالا شرکت سگا به صورت رسمی اعلام کرده که این بازی سانیک جدید، مسیر آینده این فرانچایز را ترسیم کرده و به نوعی پایه‌ نسخه‌های بعدی آن را بنا می‌کند؛ حداقل سگا به رخ دادن چنین اتفاقی امید دارد! در مصاحبه جدیدی که با استودیوی Sonic Team (سازندگان سانیک) انجام شده، تهیه کننده Sonic، یعنی‌ آقای تاکاهاشی لیزوکو (Takahashi Iizuka) درباره Sonic the Hedgehog جدید توضیحاتی را ارائه کرده است. آقای تهیه کننده این‌چنین توضیح می‌دهد:

عنوان جدید در دست ساخت، برای عرضه در سال 2022 در نظر گرفته شده؛ بنابراین واقعاً نمی‌توانم آن را عنوان سالگرد (Anniversary title) بنامم. با این حال، Sonic Adventure پایه و اساس بازی‌های 20 سال آینده سانیک را بنا کرد و به همین طریق واقعا امیدوار هستم که بازی سال 2022 نیز پایه و اساس عناوین آینده را بنا کند. این ایده‌‌ای است که پشت چالش تیم سازنده قرار گرفته است. تهیه کننده Sonic the Hedhehog

چالش تیم سازنده

با این که آقای Takahashi Iizuka درباره نام رسمی سانیک جدید توضیحی نداده، تأیید کرده که تیم سازنده در حال ساخت یک اثر جدید و چالش برانگیز است. او ادامه می‌دهد:

از آنجایی که این عنوان هنوز در میانه‌های روند تولید و توسعه قرار دارد، چیزی برای صحبت کردن درباره آن ندارم اما می‌خواستم بگویم که تیم توسعه، زمان خود را برای ساخت یک اثر جدید و چالش برانگیز صرف کرده است. با انجام مراحل آزمون و خطا، تیم سازنده قصد دارد یک سانیک جدید را به همه معرفی نماید و من امیدوار هستم که پشتیبانی گرم شما از کار آن‌ها، به این تیم انگیزه بدهد تا از پس چالش برآیند. Takahashi Iizuka

نسخه بعدی بازی سانیک، قرار است Sonic Colors Ultimate باشد که در واقع بازسازی Sonic Colors است. این عنوان برای اولین بار به صورت انحصاری برای کنسول Wii منتشر شد. پس از این عنوان، بازی Sonic the Hedgehog کاملاً جدید منتشر می‌شود که به نظر یک سبک و سیاق کاملاً متفاوت و جدیدی دارد.

نظر شما در مورد بازی Sonic the Hedgehog جدید چیست؟ آیا برای این عنوان هیجان زده‌اید؟ نظرات خوب خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع
Wccftech

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا