Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
بازی و کنسول

E3 2021: با تریلر جدید بازی Hello Neighbor 2 دلهره را حس کنید!

دلهره‌آور و مورد انتظار!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از موفقیت بازی Hello Neighbor، طبیعی بود که سازندگان مستقل این عنوان به سراغ ساخت نسخه دوم بروند. با این حال، شاید انتظار نداشتیم که بازی Hello Neighbor 2 تا این حد مورد انتظار و هیجان انگیز شود! به تازگی و طی کنفرانس PC Gaming Show در رویداد E3 2021، نمایش جدیدی از بازی Hello Neighbor 2 منتشر شده که نشان می‌دهد استودیوی سازنده‌، یعنی tinyBuild به شدت روی نسخه جدید این عنوان محبوب کار کرده است.

شما می‌توانید تریلر جدید منتشر شده از Hello Neighbor 2 را در زیر تماشا نمایید:

دلهره آور مانند Hello Neighbor 2!

همانطور که گفته شد، بازی Hello Neighbor 2 در نمایش گیم‌پلی جدید خود بسیار امیدوار کننده و خوب به نظر می‌رسد. اضافه شدن یک محیط جهان آزاد به بازی و البته هوش مصنوعی داینامیک، پیشرفته و کار شده آن برای تنها دشمن شما در این عنوان (آقای پترسن)، همگی نشان می‌دهند که تاینی بیلد کار خود را خوب انجام داده است. بازی Hello Neighbor 2 شاید در نگاه اول یک عنوان ترسناک به نظر نرسد، اما از آنچه که فکر می‌کنید، دلهره‌آورتر است.

در Hello Neighbor 2 کار و وظیفه شما این است که به فعالیت‌های مشکوک همسایه مرموز خود سرک بکشید و راز او را پیدا کنید. حالا در نسخه دوم به لطف هوش مصنوعی پیشرفته‌تر و پویاتر و البته گسترش مقیاس کلی بازی، کار شما نه تنها هیجان انگیزتر می‌شود، بلکه سخت‌تر نیز می‌گردد.

بازی Hello Neighbor 2 که هنوز تاریخ انتشار دقیق و مشخصی ندارد، قرار است برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/سری اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی (PC) منتشر شود. با این حال، به نظر نمی‌رسد مدت زمان زیادی را برای تجربه این عنوان صبر کنیم.

نظر شما در مورد بازی Hello Neighbor 2 و نمایش تازه منتشر شده از آن چیست؟ آیا با تجربه نسخه اول، استرس و دلهره گرفتید؟ نظرات خوب خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع
Gamingbolt

نوشته های مشابه

1.5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا