Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
بازی و کنسول

E3 2021: تریلر گیم پلی جدید بازی Shadow Warrior 3 منتشر شد

سازنده همچنان به المان‌های خشونت و گیم پلی سرعتی بازی پایبند است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نمایش‌های Devolver Digital در رویداد E3 2021 همیشه جذابیت‌های خاص خود را دارد. شب گذشته و با شروع مراسم آن‌ها به سراغ نمایش جدیدی از گیم پلی ساخته استودیو Flying Wild Hog یعنی Shadow Warrior 3 رفتند. این عنوان تیراندازی اول شخص همچنان المان‌های خشونت آمیز و وحشیانه خود را به همراه دارد.

در تریلر قبلی، Devolver Digital جنبه‌های مختلف گیم پلی Shadow Warrior 3 را به نمایش گذاشت که از جمله آن‌ها می‌توان به دشمنان، سلاح‌ها و مکان‌های جدید بازی اشاره کرد. بنظر می‌رسد سازنده همچنان گیم پلی سرعتی و البته خشن بازی را حفظ کرده است.

ماجراجویی Lo Wang همچنان ادامه دارد…

داستان بازی در نسخه سوم باز هم حول محور شخصیت اصلی بازی یعنی Lo Wang جریان دارد. وانگ قصد دارد جلو آخرالزمان را بگیرد و برای پیدا کردن اژدها و شکست دادن آن به مناطق ناشناخته در سراسر جهان سفر خواهد کرد. Wang برای انجام چنین کاری به نقاب خدای مرده، تخم اژدها، جادو و قدرت کافی احتیاج دارد.

گیم پلی بازی هنوز به دو نسخه قبلی خود وفادار است، کارکتر اصلی همچنان از شمشیر کاتانا به عنوان سلاح اصلی خود (در کنار سایر اسلحه‌های سرد و گرم) استفاده می‌کند. یکی از ویژگی‌های جدیدی که در Shadow Warrior 3 شاهد آن هستیم، استفاده از قلاب است که با کمک آن می‌توانید از فاصله دور و با سرعت بالا به سمت دشمنان بروید.

Shadow Warrior 3 بهتر از همیشه

محیط‌های بازی دارای ساختار و موجودات خطرناکی است که می‌توانید شما را به چالش بکشد. با کشتن دشمنان و تکمیل مأموریت، پول دریافت خواهید کرد و با کمک آن قادر خواهید بود اسلحه و آیتم‌های جدید خریداری کنید.

بازی Shadow Warrior 3 در تاریخ نامعلومی از سال 2021 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، Xbox One و کامپیوتر عرضه خواهد شد. البته، سازنده هنوز از نسخه‌های پلی استیشن 5 و Xbox Series X/S رونمایی کرده و تاریخ دقیق عرضه همچنان نامشخص است. در ادامه می‌توانید تریلر گیم پلی جدید این عنوان را مشاهده نمایید:

منبع
Gamingbolt

سهیل حسینی

گیمر، علاقه مند به تکنولوژی و بازی های ویدئویی

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا