Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
بازی و کنسول

بازی کلاسیک Minesweeper با سبک و سیاقی جدید بازمی‌گردد!

بازی عذاب آور ویندوز، این بار در فضایی مدرن!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازی کلاسیک Minesweeper روی ویندوز XP را یادتان هست؟ همان بازی عذاب آور و اغلب خسته‌ کننده‌ای که بسیاری از ما نمی‌دانستیم راه پیروزی و پیشروی در آن چیست و همیشه با کلیک کردن روی خانه‌های اشتباه، با یک افکت کوچک بمب،‌ منفجر می‌شدیم و باید کار خود را از ابتدا آغاز می‌کردیم.

حالا تصور کنید یک بازی‌ساز خلاق به نام Krzyhau با استفاده از ایده بازی کلاسیک Minesweeper، یک عنوان مدرن به نام Mine Shaft ساخته که دید اول شخص دارد، صفحه‌ای صاف را مقابل شما قرار داده و از نظر ظاهری و گرافیکی شبیه به بازی Minecraft به نظر می‌رسد. دقیقاً به مانند بازی Minesweeper، در بازی Mine Shaft نیز خانه‌های مرموزی پیش روی شما قرار می‌گیرند و یک اشتباه در زدن یک خانه،‌ می‌تواند به باختن و در نتیجه، منفجر شدن شما بینجامد.

Minesweeper با اعمال شاقه!

با این حال بازی Mine Shaft پس از مدتی به یک چالش جهت یابی بزرگ تبدیل می‌شود. در این بازی تنها دست نزدن به خانه‌های بمبی کافی نیست، بلکه باید در یک هزارتوی انفجاری یک راه کامل را آزاد نمایید. در این شرایط، پیدا کردن خانه‌های تله‌ای بسیار سخت و طاقت فرسا می‌شود. به چالش کشیدن حوصله و اعصاب روان در بازی Mine Shaft به بهترین شکل ممکن صورت می‌گیرد!

جالب است بدانید که این بازی کوچک و جالب که از یکی از عناوین کلاسیک ویندوز XP الگو گرفته، در گیم جم Ludum Dare 48 (یک دوره کوتاه در آخر هفته) ساخته شده است. اگر نام سازنده و توسعه دهنده بازی Mine Shaft برایتان آشنا است، بد نیست بدانید که Krzyhau طراح تالارهای نفرین شده بازی Portal 2 بوده است. بدون شک Mine Shaft مانند معماهای سخت و پیچیده Portal 2، طاقت فرسا نیست اما همچنان چالش‌هایی دارد که صبر و حوصله گیمر را طلب می‌کند. بازی Mine Shaft هم‌اکنون به صورت رایگان و تحت وب قابل تجربه است.

نظر شما در مورد Mine Shaft چیست؟ آیا بازی کلاسیک Minesweeper را در عصر و دوران ویندوز XP تجربه کرده بودید؟ نظرات خوب خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع
PCGamer

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا