Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اپلیکیشن و نرم افزارپیشنهاد سردبیر

چگونه عکس را باکیفیت 4K در توییتر آپلود کنیم؟

راهنمای آپلود عکس با کیفیت بالا در توییتر

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

براساس اخبار منتشر شده، از امروز تمام کاربران اندروید و iOS می‌توانند تصاویر با کیفیت 4K را روی توییتر به اشتراک بگذارند. در این نوشته سعی داریم نحوه فعالسازی این قابلیت را باهم بررسی کنیم.

وقتی از امکان به اشتراک گذاری عکس در توییتر صحبت می‌کنیم، این اپ راه زیادی را طی کرده تا به جایگاه فعلی برسد. از رها کردن TwitPic تا استفاده از سرویس اشتراک گذاری عکس خودش، حالا شاهد امکان آپلود عکس با کیفیت 4K در هر دو پلتفرم اندروید و iOS هستیم. (با عرض معذرت از کاربران وب اپ توییتر)

این قابلیت به آن معناست که از این پس می‌توانید عکس‌های منتخب خود را با بیشترین کیفیت ممکن به اشتراک بگذارید. فعالسازی این قابلیت بسیار ساده است، در ادامه آن را شرح خواهیم داد:

چگونه در توییتر عکس با کیفیت 4K آپلود کنیم؟

مرحله اول: پس از باز کردن اپلیکیشن توییتر، وارد بخش تنظیمات (Settings) شوید.

مرحله دوم: روی گزینه «Data Usage» کلیک کنید.

مرحله سوم: گزینه «High-Quality Image Uploads» را فعال کنید. اگر قصد دارید از این قابلیت هم در استفاده از وای فای و هم دیتای گوشی استفاده کنید، گزینه «Mobile Data & Wi-Fi» را انتخاب کنید. اگر ترجیح می‌دهید تا این قابلیت صرفاً هنگام استفاده از وای فای فعال باشد، روی گزینه «Wi-Fi Only» کلیک کنید.

توجه داشته باشید که باتوجه به حجیم بودن عکس‌های 4K، ممکن است نخواهید این گزینه را برای داده تلفن همراه خود روشن کنید. اگر داده تلفن شما نامحدود نیست، بهتر است این ویژگی را صرفاً برای وای فای روشن کنید. البته شایان ذکر است که قابلیت آپلود عکس 4K قابلیت جدیدی نیست، اما به تازگی در اختیار همه قرار گرفته است.

نظر شما درباره این ویژگی چیست؟ آیا از آن استفاده کرده‌اید یا از آن استفاده خواهید کرد؟ خوشحال می‌شویم نظرات خوب شما را بشنویم.

منبع
Wccftech

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
پایا
2 سال قبل

مرسی از اطلاعات مفید و مختصرتون

دکمه بازگشت به بالا