Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اپلیکیشن و نرم افزاربازی و کنسول

تبدیل ایکس باکس به یک PC تمام عیار به لطف مرورگر جدید

مرورگر هیجان انگیز!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به تازگی خبر رسیده که کنسول‌های ایکس باکس، مرورگر جدید Edge را دریافت می‌کنند و طبق تست‌ها و آزمایش‌های اولیه ثابت شده که با استفاده از این مرورگر جدید شما می‌توانید بازی‌های PC را از طریق سرویس GeForce Now شرکت انویدیا (Nvidia) استریم کنید.

طبق گزارش‌های منبع VGC، مرورگر Edge جدید و آپدیت شده از اپلیکیشن‌های وب، مانند دیسکورد (Discord) یا اسکایپ (Skype) بهتر از قبل پشتیبانی می‌کند. این منبع پیش از این اعلام کرده بود که مرورگر جدید، امکان پشتیبانی از سرویس گوگل استیدیا (Google Stadia) را فراهم می‌کند اما حالا مشخص شده که GeForce Now هم‌اکنون بدون هیچ مشکلی با Edge جدید کار می‌کند و کاربران کنسول‌های ایکس باکس این امکان داده می‌شود که از کنسول خود به عنوان یک رایانه شخصی تمام و کمال بهره بگیرند!

ایکس باکس را به PC تبدیل کنید

سرویس استریم شرکت انویدیا که با نام GeForce Now شناخته می‌شود، از همان زمانی که از مرحله بتای آزاد (Open Beta) خارج شد، آسیب‌ها و صدمات مختلفی را دریافت کرد. به عنوان مثال، بسیاری از ناشرها و توسعه دهندگان، بازی‌ها و عناوین خود را از روی این سرویس حذف کردند. با این حال GeForce Now به شما اجازه می‌دهد تا هر عنوانی که روی شبکه استیم (Steam) یا فروشگاه اپیک (Epic) تهیه کرده‌اید را اجرا نمایید.

با توجه به این که مرورگر ایکس باکس هم‌اکنون از موس و کیبورد پشتیبانی نمی‌کند، هر عنوانی که بخواهید از این طریق تجربه کنید باید از گیم‌پد پشتیبانی کند. می‌دانیم که استریم کردن بازی‌های مختلف با توجه به مصرف اینترنت و البته کیفیت نه چندان خوبی که با آن به دست می‌آوریم،‌ شاید کار هوشمندانه‌ای به حساب نیاید اما زمانی که گیمرهای ایکس باکس بخواهند عنوانی مانند Death Stranding را که به صورت رسمی برای کنسولشان عرضه نشده تجربه کنند چه؟ این موضوع ممکن است از نظر لایسنس و موارد حقوقی نیز برای مایکروسافت دردسرساز شود.

با این حال، با توجه به قدرت مذاکره مایکروسافت و سرمایه این شرکت، به نظر می‌رسد که راهی برای همزیستی مسالمت‌ آمیز به وجود آمده و کاربرن ایکس باکس بتوانند از این ویژگی جدید و جالب برای کنسول خود استفاده نمایند. در طرف دیگر، این اتفاق ممکن است به ضرر انویدیا و سرویس GeForce Now تمام شود و ناشرها و سازندگان، بازی‌های بیشتری را از روی این سرویس استریمینگ حذف کنند.

نظر شما در مورد مرورگر جدید کنسول‌های ایکس باکس چیست؟

منبع
PCGamer

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا