Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
بازی و کنسولپیشنهاد سردبیر

5 بازی برتر که می‌توانید در سال 2021 استریم کنید

به دنبال عنوانی برای استریم می‌گردید؟ خوش آمدید!

زمان مطالعه: 6 دقیقه

همه ما می‌دانیم که بحث استریم و استریمر در این روزها بسیار داغ است و موفقیت استریمرهای حرفه‌‌ای و با مهارت باعث شده تا بسیاری از گیمرهایی که تا به حال تنها برای تفریح و سرگرم شدن با دوستان خود به تجربه بازی‌های ویدیویی می‌پرداختند، ستاپ و تجهیزات خود را تهیه کرده و با راه اندازی چنل توییچ (Twitch) اختصاصی، به استریم بازی مشغول شوند.

استریمرها در واقع حس و حال و تجربه خود از یک بازی را با مخاطبان، دنبال کنندگان و تماشاگرانشان به اشتراک می‌گذارند. به همین دلیل است که انتخاب بازی مناسب برای استریم و به اشتراک گذاری آن برای دیگران، به یکی از مهم‌ترین موارد و فاکتورها برای هر استریمری تبدیل می‌شود.

امروز در این مطلب با شما هستیم تا 5 بازی برتری که می‌توانید در سال 2021 استریم کنید را معرفی نماییم. اگر از استریمرهای تازه‌کار هستید و هنوز با یک بازی خاص مهارت خود را به رخ نکشیده یا به وسیله آن برای خود جامعه طرفداری نساخته‌اید، به استریم کردن این عناوین فکر کنید. با این که برخی از این بازی‌ها مناسب استریم به صورت روتین و طولانی مدت هستند، اما شاید بازی‌های دیگر برای داشتن استریم‌ها و لحظه‌های خنده‌دار و ماندگار در نظر گرفته شوند. همچنین در این مطلب تنها به 5 بازی محبوب اشاره می‌کنیم اما تعداد بازی‌های مناسب استریم، بسیار بیشتر بوده و این قطعاً یک بحث و انتخاب سلیقه‌ای است.

این شما و این 5 بازی برتر که می‌توانید در سال 2021 استریم کنید:

بازی Among Us

بازی Among Us
بازی Among Us

این بازی چند نفره محبوب برای اولین بار در سال 2018 منتشر شد اما از‌ آنجایی که کار ساخت آن به عهده یک استودیوی کوچک بود و تبلیغات خاصی هم برای عرضه آن انجام نشد، تقریباً هیچکس Among Us را تحویل نگرفت. با این حال، Among Us در سال 2020 به یک پدید‌ه شگفت‌ انگیز تبدیل شد و هر گیمری با هر سطح توانایی و مهارت را به سمت خود جذب کرد. شخصیت‌های اصلی این بازی، انگل‌های تغییر شکل دهنده‌ای هستند که در هر دست، یکی از آن‌ها به عنوان Impostor‌ (متقلب) و دیگران به عنوان Crewmate (هم‌خدمه) تعیین می‌شوند. در حالی که فرد Imposter باید با سیاست و هوشمندی افراد موجود در سفینه فضایی را از بین ببرد، هم‌خدمه‌ها باید با تحقیق و فعالیت، فرد متقلب را لو داده و شناسایی کنند.

بازی Among Us هم‌اکنون روی گوشی‌های هوشمند به صورت رایگان و در شبکه استیم (Steam) با بهایی ارزان در دسترس قرار دارد. البته فراموش نکنید که راهی قانونی برای دریافت این عنوان و تجربه آن روی PC وجود دارد! نکته‌ای که Among Us را تبدیل به عنوانی جادویی می‌کند این است که این بازی در ظاهر بسیار ساده و پیش پا افتاده است اما در لایه‌های عمیق خود به هوشمندی بالایی نیاز دارد. Among Us هم‌اکنون یکی از پرطرفدارترین و پرمخاطب‌ترین بازی‌ها روی شبکه توییچ محسوب می‌شود.

بازی Phasmophobia

بازی Phasmophobia
بازی Phasmophobia

بازی‌های ترسناک، آن هم ترس روانشناختی، هیچگاه در طول تاریخ پرطرفدار نبوده‌اند اما حالا تصور کنید این ترس روانشناختی، وارد یک بازی چند نفره همکاری یا Co-op شود! نتیجه کار، بازی Phasmophobia است! در این عنوان سرگرم کننده و مهیج، شما در نقش یک تیم شکارچی روح بازی می‌کنید که باید پیش از گزارش رسمی، وجود موجودات و عناصر ماورای طبیعه را ثابت کنند. برای انجام این کار، شما باید از تجهیزات روح‌گیری خود استفاده کرده و روی کار تیمی با دوستانتان حساب کنید.

البته به بهترین و هیجان انگیزترین بخش که همان پرسه زدن پیرامون موجودات ترسناک ماورایی است، اشاره نکردیم! در واقع همین عامل ترس و حس تعلیق است که باعث می‌شود Phasmophobia نه تنها به یک تجربه مفرح تبدیل شود، بلکه تجربه آن برای مخاطبان و تماشاگران جذاب به نظر برسد. Phasmophobia همچنین به صورت واقعیت مجازی (VR) نیز قابل بازی است، بنابراین می‌توان شدت ترس بازی و البته هیجان استریم را بالا برد.

بازی Valorant

بازی Valorant
بازی Valorant

این بازی شوتر اول شخص چند نفره که استودیوی رایوت گیمز (Riot Games) وظیفه ساخت آن را برعهده دارد، از همان زمانی که به بازار عرضه شده طرفداران بسیاری پیدا کرده است. پلیرها در این بازی در نقش مبارزان متعلق به آینده و ماهری قرار می‌گیرند که با نام مأمور یا Agent شناخته می‌شوند. این مبارزان از سراسر دنیا هستند و قابلیت‌های منحصر به فرد و جالبی را تسخیر می‌کنند. در Valorant مأمورها به دو گروه مدافع و مهاجم تقسیم می‌شوند و در تیم‌های 5 نفره به مبارزه علیه یکدیگر می‌پردازند.

بازی Valorant در ماه ژوئن سال 2020 عرضه شد و نه تنها به سرعت جامعه طرفداری خود را ساخت، بلکه نگاه پلیرهای Overwatch و CS:GO را نیز به سمت خود جلب کرد. این بازی همچنین کاملاً رایگان است و به گیمرهای تازه‌کار اجازه می‌دهد تا بدون هیچ مشکلی وارد آن شوند. جا افتادن یا حرفه‌ای شدن در بازی Valorant کار آسانی نیست اما از آنجایی که مکانیک‌های حرکت یا تیراندازی در آن به خوبی و نرمی طراحی و اجرا شده‌اند، تجربه لذت بخش و مهیجی را برای گیمرهای رقابتی و البته کسانی که قصد سرگرم کردن مخاطبان و بینندگان استریم خود را دارند، ساخته است. این بازی همچنین به شدت مناسب طرفداران ورزش‌های الکترونیک یا e-Sport محسوب می‌شود.

بازی League of Legendsبازی League of Legends

این روزها کمتر کسی است که با بازی League of Legends آشنایی نداشته باشد. این عنوان اکشن آرنا چند نفره آنلاین برای اولین بار در سال 2009 میلادی منتشر شد و به سرعت غوغا به پا کرد. League of Legends محبوب و دوست داشتنی که باز هم به وسیله استودیوی Riot Games ساخته شده، به عقیده بسیاری از گیمرها بهترین بازی تاریخ در عرصه ورزش‌های الکترونیکی (e-Sports) محسوب می‌شود، مخاطبان بی‌شماری داشته و پخش زنده لیگ قهرمانی جهان آن همیشه چند میلیون بیننده و تماشاگر دارد.

بازی League of Legends چندین سال متوالی است که به عنوان یکی از پرطرفدارترین بازی‌های آنلاین در شبکه توییچ شناخته می‌شود و پیشنهاد آن به گیمرها و استریمرها از راحت‌ترین کارهای ممکن است.

بازی Call of Duty Warzone

بازی Call of Duty Warzone
بازی Call of Duty Warzone

انتخاب یک بازی بتل رویال (Battle Royale) در سبک اکشن با توجه به محبوبیت بی‌نظیری که این سبک در دوره و زمانه کنونی دارد، بسیار راحت است اما این که چه عنوان بتل رویالی را پیشنهاد دهیم، تبدیل به کاری سخت می‌شود. هم‌اکنون بازی‌های بتل رویال شوتر پرطرفداری مانند Apex Legends و Fortnite و… وجود دارند که هر کدام شایسته حضور در این جایگاه هستند اما انتخاب نهایی ما برای این مطلب، بازی Call of Duty Warzone است.

هیچکس نمی‌تواند محبوبیت شگفت انگیز سری Call of Duty با بخش‌های داستانی و چند نفره را در طول دو دهه اخیر انکار کند اما مود بتل رویال رایگان بازی Call of Duty Modern Warfare که خیلی زود به صورت مستقل و با نام Call of Duty Warzone در دسترس قرار گرفت، این محبوبیت را به نقطه اوج خود رساند. Call of Duty Warzone دنیایی از جذابیت و هیجان است و می‌تواند لحظات به‌یادماندنی فوق‌العاده‌ای را برای شما و دوستانتان رقم بزند. البته جا افتادن و حرفه‌ای شدن در یک بازی بتل رویال، مخصوصاً Warzone، چالش برانگیز بوده و نیازمند صبر و حوصله است اما زمانی که با دوستان یا به قولی، اسکواد خود به آن عادت کرده و پیچیدگی‌های انتخاب اسلحه و تجهیزات خوب را درک کنید، هیچگاه از تجربه بازی Warzone دست نمی‌کشید.

دستمان برای انتخاب بازی مناسب باز است!

استریم بازی
استریم بازی

در این مطلب به 5 بازی برتری که می‌توانید برای مخاطبان و جامعه طرفداری خود استریم کنید، اشاره کرده و برای هر انتخاب خود، توضیحات و دلایل خاصی را ارائه کردیم. با این حال، همه ما می‌دانیم که دستمان برای انتخاب بازی مناسب، باز است و گزینه‌های فراوانی برای استریم کردن وجود دارند. بسیاری از استریمرها حتی ترجیح می‌دهند به سراغ عناوین ناشناخته‌تری بروند و به بازی‌های ترند شده، علاقه‌ای نشان ندهند. با این حال، اگر به دنبال جذب مخاطب برای استریم خود می‌گردید، به نظر ما استریم هر کدام از این 5 بازی می‌توانند به طرق مختلف، کمک شایانی به حرفه و فعالیت شما کنند.

نظر شما در مورد بازی‌های پیشنهادی این مطلب چیست؟ کدام یک از این عناوین را برای تجربه و البته برای استریم کردن ترجیح می‌دهید؟ نظرات خوب خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
آریا
آریا
3 سال قبل

جای ماین کرفت خالیه

علی قربانی
3 سال قبل

وارزون خیلی بازی خوب و آینده دار و قشنگیه، البته اگه پینگ و Packet Loss بذارن! آبروی آدم جلوی بیننده‌ها میره… کاری هم با آپدیتای گاه و بی گاهش نداریم -_-

دکمه بازگشت به بالا