Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
بازی و کنسول

در این بازی ترسناک در نقش گربه‌ای به نام بیسکوییت قرار بگیرید!

ترس از گربه؟ فراموشش کنید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازی‌ ترسناک معمولاً نزد عموم مردم محبوب نیست اما نمی‌توان انکار کرد که تجربۀ آن‌ها در یک شب تنها و بی‌ سر و صدا، هیجان انگیز و فوق‌العاده است. حال، فرض کنید اگر در یک بازی ترسناک، در نقش یک گربه به نام بیسکوییت قرار بگیرید، اوضاع چقدر جالب خواهد شد!

بازی Etched Memories همان عنوانی است که دربارۀ آن صحبت می‌کنیم. این عنوان به وسیلۀ استودیوی From Scratch ساخته شده و جالب است بدانید که تنها دو نفر به صورت مستقل در این استودیو کار می‌کنند. در بازی Etched Memories در نقش یک گربه سختی‌ کشیده به نام بیسکوییت قرار می‌گیرید. این عنوان همچنان در مرحله توسعه قرار دارد اما به تازگی دمویی از آن منتشر شده که ایدۀ کلی بازی را برایتان روشن می‌سازد. برای آشنایی بیشتر با بازی Etched Memories، توضیحات رسمی این عنوان را در زیر مطالعه نمایید.

یک گربۀ خاکستری به نام بیسکوییت در میانۀ یک شب طوفانی از خواب بیدار می‌شود و مادر خود را پیدا نمی‌کند. حس بودن در نقش بیسکوییت را در حالی که با استفاده از خاطرات سعی در پیدا کردن مادر خود دارد، درک کنید.

کمی بیشتر از بازی گربه‌ای بدانید!

جالب است بدانید که بازی Etched Memories دارای زاویه‌های دید اول شخص و سوم شخص است و تم و پس زمینه تاریک و ترسناکی دارد. این عنوان حتی می‌تواند به عنوان یک شبیه‌ساز گربه در نظر گرفته شود. طبق گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد که تجربۀ بازی Etched Memories بسیار جذاب و منحصر به فرد است و حتی می‌توان با جست و جو و گشت و گذار در محیط و دنیای بازی، سرنخ‌های مختلفی را بررسی و مشاهده کرد.

اما سازندگان Etched Memories، این محصول را فعلاً تنها برای نمونه منتشر کرده‌اند و این در واقع یک نسخۀ دمو است. سازندگان وعده داده‌اند که نسخۀ اصلی و کامل Etched Memories بسیار پرمحتواتر و کامل‌تر از نسخۀ کنونی خواهد بود و هنوز مسیر طول و درازی برای تکامل این عنوان جالب در پیش خواهد بود.

نظر شما در مورد بازی Etched Memories؟ آیا با بازی‌ ترسناک رابطه خوبی دارید؟ نظرات خوب خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع
PCGamer

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
Hasan
Hasan
3 سال قبل

امیدواریم که این بیسکویت ساقه طلایی نباشه گیر کنه تو گلو

دکمه بازگشت به بالا