Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
بازی و کنسولپیشنهاد سردبیرسخت افزارویژه

پورتوباکس چیست و چرا باید پورتو باکس خرید؟

وی پی انی در قامت سخت افزار‍!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

اگر اهل گیم، خصوصاً آنلاین گیمینگ باشید، حتماً با دردسرهای سر و کله زدن با وی پی ان و DNS آشنایی دارید. به دلایل شرایط تحریم، تعداد قابل توجهی از سرویس‌ها و بازی‌ها برای ما ایرانی‌ها در دسترس نیستند؛ گاهی هم یک بازی/سرویس از طرف داخل فیلتر می‌شود و برای دور زدن فیلترینگ مجبور می‌شویم که دست به دامن وی پی ان و DNS شویم. اما آیا واقعاً راه حل دیگری وجود ندارد؟ پورتو باکس چه معنایی دارد؟

خیلی‌ها تا قبل از ورود به دنیای گیمینگ، از وی پی ان برای استفاده از برخی سرویس‌های رایج کاربران عادی نظیر تلگرام، یوتیوب و… استفاده می‌کنند؛ اما از همان ابتدای ورود جدی به دنیای گیمینگ، گیمرها متوجه می‌شوند که دیگر وی پی ان‌های رایگان پاسخگوی آنها نیستند و یا باید رفت سراغ وی پی ان‌های پولی و یا DNS. مواردی که به نوبۀ خود کم دردسر ندارند! پیدا کردن اینکه چه وی پی انی با اینترنت شما خوب وصل می‌شود، کدامیک از سرورهای آن وی پی ان برای شما کار می‌کنند، قطع و وصلی گاه و بی‌گاه این سرویس‌ها و تأثیر بسیار منفی که روی پینگ می‌گذارند از مشکلات رایج استفاده از چنین سرویس‌هایی است.

از طرف دیگر شاید بگویید که وبسایت‌های زیادی هستند که DNS رایگان با سرعت و پینگ قابل قبول ارائه می‌کنند؛ اما مشکل چنین سایت‌هایی این است که هربار که به آنها سر بزنید با لیست بلند بالایی از کد و پسورد روبه‌رو می‌شوید که مشخص نیست کدام کار می‌کند و کدامیک دیگر از کار افتاده است. درواقع پیدا کردن یک DNS که کار کند، کار بسیار وقتگیر و حوصله سربری است.

اما راه حل چیست؟ چه گزینۀ دیگری وجود دارد؟

پورتو باکس چیست؟

دستگاهی که به نام پورتو باکس در بازار شناخته می‌شود چیزی جز یک روتر ساده نیست. اما این روتر ساده قابلیتی دارد که نیاز به نصب و وصل وی پی ان و DNS را به کلی رفع می‌کند. پورتوباکس درواقع پس از دریافت اینترنت از مودم شما، شما را به یکی از سرورهای متعدد خود متصل می‌کند تا بتوانید به راحتی IP خود را تغییر داده و از سرویس‌های متنوعی نظیر نتفلیکس، یوتیوب و… به راحتی استفاده کرده و به سرورهای بازی‌های آنلاین مانند Rocket League و Division 2 وصل شوید. کاربران ایکس باکس نیز دیگر برای وصل شدن به Microsoft Store دردسر نخواهند داشت.

از پورتو باکس می‌توانید به عنوان روتر وای فای نیز استفاده کنید؛ چراکه این دستگاه کوچک در کنار یک خروجی LAN، اتصال بی‌سیم (WiFi) را نیز برای شما فراهم می‌کند. پورتوباکس های اصل همگی سرورهایی در آلمان، فرانسه، روسیه و… دارند و بدین ترتیب دست شما برای انتخاب IP کاملاً باز است.

پورتو باکس اتصال را در حالت NAT Type 2 قرار می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به وی پی ان و یا DNS، فیلترینگ و تحریم‌ها را دور زده و به راحتی از سرویس و بازی مورد علاقۀ خود لذت ببرید. پس از خرید و راه اندازی پورتو باکس، شما یک اشتراک 6 ماهۀ رایگان با سقف مصرف اینترنت تونلی 481 گیگابایت دریافت خواهید کرد که پس از اتمام آن نیز می‌توانید با پرداخت ماهانه 1.5 دلار به استفاده از پورتو باکس خود ادامه دهید.

برای خرید پورتو باکس اینجا را کلیک کنید.

مزایای استفاده از پورتو باکس

از مزایای استفاده از این دستگاه می‌توان به سرعت بسیار بالا در مقایسه با وی پی ان و DNS اشاره کرد. عموم ما عادت کرده‌ایم که هنگام وصل بودن وی پی ان، سرعت اینترنت دچار افت شدید شده و از همه بدتر پینگ نیز کاهش چشمگیری را تجربه کند. این اتفاقات در استفاده از پورتو باکس رخ نخواهند داد و سرعت اینترنت شما تنها و تنها به سرعت خریداری شده، اپراتور و سیم‌کشی اینترنت شما وابسته خواهد بود. از طرف دیگر، با استفاده از پورتو باکس و تغییر آدرس IP، می‌توانید از فروشگاه‌های خارجی نیز به راحتی خرید کرده و حتی از تخفیف‌های موجود در کشور میزبان IP نیز بهره مند شوید. با ثبات بالایی که این آدرس IP پورتو باکس دارد، می‌توانید بدون اینکه سایت مورد نظر به تغییر مرتب IP شما شک کند (و شما را ربات فرض کند) از تجربۀ یک اینترنت آزاد و سریع لذت ببرید.

چرا لیون کامپیوتر؟

دستگاه خریداری شده از فروشگاه اینترنتی لیون کامپیوتر کاملاً فعالسازی شده و همانطور که اشاره کردیم استفاده از آن طی 6 ماه اول کاملاً رایگان است. پس از گذشت 6 ماه نیز می‌توانید با پرداخت هزینۀ مربوطه، از تیم پشتیبانی لیون کامپیوتر درخواست خرید مجدد اکانت را داشته باشید.

نظر شما در مورد پورتو باکس چیست؟ شما تجربۀ کار با آن را دارید؟ به نظر شما آیا ارزش خرید دارد؟

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
10 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
حسام
حسام
2 سال قبل

این محصول ایرانی هست؟
چون غیر از یه سایت که اونم زیاد معلوم نیست چیه و چند تا سایت ایرانی هیچ رفرنس انگلیسی نداره!!

محمد امیر
محمد امیر
3 سال قبل

آی پی ثابت هم داره ؟؟برای استفاده در صرافی باینانس چون آی پی نباید تغییر کنه و اکانت بن میشه

Mhmmd
Mhmmd
3 سال قبل

من فقط اسم این کارتون که رو پروفت گذاشتیو میخام

محمد
3 سال قبل

من اورجینال این دستگاهو دارم که میتونی وی پی ان شخصی خودتو بزنی روش که باز مشکل پینگ هنوز داری ولی برای دور زدن تحریم ها خیلی عالیه و بهتر روش های دیگه برای اتصال کنسول با وی پی ان هست

alireza
alireza
3 سال قبل

سلام وقت بخیر لطف می کنید بفرمایید هزینه تمدید ماهانه چقدر هست؟

mmb
mmb
3 سال قبل

خوب وقتی به پورتوباکس وصل میشه مصرف اینترنت چه جوری میشه؟ زیاد نمیشه؟

دکمه بازگشت به بالا