Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
بازی و کنسول

تأخیر دوباره در انتشار بازسازی شاهزاده پارسی

خبر بد برای طرفداران شاهزاده پارسی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازی Prince of Persia: The Sands of Time اولین نسخه از سری مدرن فرانچایز شاهزاده پارسی بود که برای اولین بار در سال 2003 معرفی شد. این بازی محبوب که در کشورمان نیز طرفداران بسیاری دارد، قرار است با یک نسخه ریمیک یا بازسازی، باز هم بر سر زبان‌ها افتاده و گیمرها را سرگرم کند. پس از معرفی نسخه بازسازی شده Prince of Persia: The Sands of Time در ماه سپتامبر سال گذشته میلادی، گیمرها و طرفداران نسبت به جلوه‌های بصری و گرافیکی این بازی انتقادات فراوانی داشتند و همین انتظار بالای گیمرها، سازندگان را مجبور به تعیین تأخیر در تاریخ انتشار این عنوان کرد و حالا برای بار دوم، شاهد به تأخیر افتادن تاریخ عرضه نهایی Prince of Persia: The Sands of Time هستیم.

شرکت یوبیسافت (Ubisoft) به عنوان صاحب آی‌پی شاهزاده پارسی، وظیفه ساخت نسخه بازسازی شده Prince of Persia: The Sands of Time را به عهده یک استودیوی زیر مجموعه هندی واگذار کرده و در نمایش‌های اولیه، به نظر می‌رسید که این استودیو آنچنان که باید و شاید در جهت جلب رضایت طرفداران این مجموعه، موفق عمل نکرده است. این بازی در تاریخ انتشار جدیدی که دریافت کرد، قرار بود در اسفند ماه سال 1399 منتشر شود اما به تازگی خبر رسیده که Prince of Persia: The Sands of Time دوباره با تأخیر مواجه شده است.

پیام سازندگان

سازندگان نسخه بازسازی شده Prince of Persia: The Sands of Time در پیامی در توییتر به صورت رسمی اعلام کردند که با وجود غافلگیرانه بودن این تأخیر، اما آن‌ها به زمان توسعه بیشتری برای ساخت و کامل کردن بازی نیاز دارند. یوبیسافت اعتقاد دارد که برای تولید یک ریمیک با کیفیت که در عین تازه بودن، به بازی اصلی و قدیمی نیز وفادار باشد، نیاز به مقداری زمان بیشتر است.

نکته جالب اینجا است که سازندگان نسخه بازسازی شده Prince of Persia: The Sands of Time و به صورت کلی، شرکت یوبیسافت، تاریخ انتشار جدیدی برای این عنوان تعیین نکردند. به بیان دیگر، هم‌اکنون نمی‌دانیم این بازی مورد انتظار در چه تاریخ عرضه می‌شود و گیمرها در سراسر دنیا، مخصوصاً ایران، در چه زمانی می‌توانند پس از مدت‌ها، کنترل شاهزاده پارسی محبوب را در دست بگیرند.

نسخه ریمیک بازی Prince of Persia: The Sands of Time قرار است در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود و همچنین این نسخه‌ها توسط کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/سری اس نیز پشتیبانی می‌شوند. نظر شما در مورد نسخه بازسازی شده بازی Prince of Persia: The Sands of Time چیست؟ آیا به موفقیت این عنوان امیدی دارید؟ نظرات خوب خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع
Gaming Bolt

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا