Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
سخت افزار

اس اس دی NVMe یک ترابایتی وسترن دیجیتال را با قیمتی باورنکردنی بخرید!

قیمت مناسب و عملکرد راضی کننده!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

خرید درایو ذخیره‌سازی جامد یا همان اس اس دی، در سال‌های اخیر به یک چالش برای گیمرها تبدیل شده است. در سال‌های گذشته، قیمت اس اس دی‌ NVMe نسبتاً بالا بود و کاربران به سختی می‌توانستند از پس هزینه این محصول بربیایند. در این شرایط، مردم و گیمرها به سراغ خرید درایو جامد ارزان‌تری، مانند اس اس دی‌های ساتا (SATA) می‌رفتند. با این حال، هم‌اکنون در شرایطی قرار داریم که قیمت درایوهای NVMe بسیار مقرون به صرفه شده و گیمرها ترجیح می‌دهند با کمی خرج و هزینه بیشتر، محصول پرسرعت‌تر و با عملکرد بهتر را خریداری کنند.

با این که اس اس دی های NVMe نسل چهارم (Gen 4) در حال حاضر سرعت و عملکرد بی‌نظیر و فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند، اما این محصولات نسل جدید بسار گران قیمت‌اند و به همین دلیل است که ما همچنان اس اس دی NVMe نسل سوم (Gen 3) را پیشنهاد می‌دهیم؛ یک SSD نسل سوم که نه تنها عملکرد راضی کننده‌ای داشته باشد، بلکه با قیمت مناسبی نیز به فروش برسد.

ارزان‌ترین اس اس دی NVMe ارزان قیمت بازار؟

طرح تخفیف جدید اس اس دی Blue SN550 شرکت وسترن دیجیتال (Western Digital)، بهترین پیشنهادی است که می‌توان در این شرایط به گیمرها و علاقه مندان به سخت افزار بالارده ارائه داد. این درایو NVMe که از نمونه‌های بدون DRAM محسوب می‌شود، با تخفیف جدیدی که دریافت کرده، تنها با قیمت 99 دلار به فروش می‌رسد و جالب است بدانید که فروشگاه لیون کامپیوتر نیز اس اس دی 1 ترابایتی WD Blue SN550 را با قیمتی بسیار مناسب برای فروش دردسترس قرار داده است. این اس اس دی که با ظرفیت‌های 256 و 512 گیگابایت به همراه مدل 1 ترابایتی در دسترس قرار دارد، نسبت به بسیاری از مدل‌های دیگر از شرکت‌های رقیب، ارزان‌تر بوده و به یک خرید هوشمندانه تبدیل می‌گردد.

اگر درباره مشخصات فنی اس اس دی وسترن دیجیتال Blue SN550 کنجکاو هستید، بد نیست توضیح دهیم که این درایو جامد با سرعت حداکثر 2400 مگابایت بر ثانیه اطلاعات را می‌خواند و با سرعت حداکثر 1950 مگابایت بر ثانیه، آن‌ها را می‌نویسد. همچنین سرعت خواندن و نوشتن تصادفی این درایو، به ترتیب 410,000 و 405,000 ورودی و خروجی بر ثانیه (IOPS) است.

این محصول شاید در رده خود، بهترین عملکرد را نداشته باشد اما زمانی که قیمت این اس اس دی را نسبت به عملکرد آن و البته در مقایسه با اس اس دی‌های رقیب در نظر می‌گیریم، به یک محصول خوب و باارزش می‌رسیم.

نظر شما در مورد اس اس دی WD Blue SN550 چیست؟ آیا با مشاهده قیمت داخلی و خارجی این محصول، نسبت به خرید آن ترغیب شده‌اید؟ نظرات خوب خود را در رابطه با محصولات وسترن دیجیتال با ما به اشتراک بگذارید.

منبع
Tom's Hardware

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا