Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
بازی و کنسول

آیا شرکت کونامی بخش بازی‌های ویدیویی خود را به صورت کامل تعطیل می‌کند؟

فاصله هر چه بیشتر شرکت ژاپنی با روزهای اوج خود!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شاید گیمرهای تازه کار و کم سن و سال به یاد نداشته باشند اما دورانی وجود داشت که شرکت کونامی (Konami) به عنوان یکی از شرکت‌های پیشگام و استاندارد آفرین در زمینه توسعه و ساخت بازی‌های ویدیویی شناخته می‌شد. با این حال، این شرکت در سال‌های اخیر، به صورت کامل از فضای صنعت بازی‌های ویدیویی در مقیاس بزرگ فاصله گرفته و بیشتر به سراغ بازار بازی‌های موبایل یا دستگاه‌های آرکید رفته است.

نتیجه اتخاذ چنین سیاست‌هایی از طرف مدیران شرکت کونامی، نگاه و بازخورد بد و ناامید کننده‌ای است که از طرف گیمرهای حرفه‌ای و قدیمی دریافت می‌کنند. آی‌پی‌ها و عناوین ارزشمند و فوق‌العاده‌ای مانند Metal Gear Solid ،Silent Hill و Castlevania در این سال‌ها کاملا بیکار و بدون استفاده باقی‌ مانده‌اند و فاصله شرکت کونامی را از صنعت و دنیای بازی‌های ویدیویی نشان می‌دهند.

کونامی در چه حالی است؟

در روزهای اخیر، خبر رسیده بود که شرکت کونامی به صورت کامل بخش بازی‌های ویدیویی خود را تعطیل کرده است. با این حال، این شرکت بزرگ ژاپنی به تازگی بیانیه‌‌ای را منتشر و در آن اعلام کرده که بخش‌های 1، 2 و 3 خود را به دلیل تقاضای بالای بازار، با تغییر ساختار مواجه کرده و این بخش‌ها به صورت خاص، وظیفه ساخت و توسعه بازی‌های ویدیویی برای کنسول‌های خانگی را برعهده دارند. بنابراین، با این که به نظر می‌رسید شرکت کونامی در حال خلاص شدن از دست بخش‌ها و استودیوهای داخلی ساخت بازی است، اما این شرکت همچنان قصد دارد روی توسعه عناوین بزرگ برای گیمرهای حرفه‌ای، تمرکز داشته باشد.

کونامی به صورت خلاصه به وب‌سایت IGN توضیح داده که تغییر به وجود آمده و اعلام شرکت به این دلیل بوده که بخش‌های داخلی با ساختاری جدید فعالیت می‌کنند و از این پس، بخش‌های تولیدی و توسعه با یکدیگر تلفیق می‌شوند. این شرکت به صورت مشخص تایید کرده که به هیچ عنوان بخش کلی ساخت و توسعه بازی‌های ویدیویی خود را به حالت تعطیل یا تعلیق درنیاورده است.

نظر شما در مورد وضعیت شرکت کونامی و فرانچایزهای ارزشمندی که در اختیار دارد، چیست؟ آیا کونامی به روزهای اوج خود بازمی‌گردد؟

منبع
Gaming Bolt

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا