Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
سخت افزار

تمام سفارشات PS5 مشکی لغو شدند!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

پس از فروش تمام PS5 های مشکی ، کمپانی تولیدکننده این کنسول‌های شخصی‌سازی شده تهدیدهای مختلفی از سوی افراد ناشناس دریافت کرد. همین مورد باعث شد تا تمام سفارشات مربوط به این کنسول لغو شود.

کمپانی SUP3R5 چندی پیش اعلام کرد که قصد دارد کنسول‌های PS5 را با طرح PS2 به فروش برساند (خبر فروش کنسول‌ PS5 با طرح PS2 را می‌توانید به صورت کامل مطالعه نمایید.) فروش این کنسول‌ها در تاریخ ۸ ژانویه (۱۹ دی) شروع شد و همه‌ی این کنسول‌های شخصی‌سازی شده در مدت کمی به فروش رسیدند. حالا این کمپانی اعلام کرده است به دلیل تهدیدهایی که از سوی افراد نامعلومی داشته است تصمیم دارد تمام سفارشات مربوط به کنسول‌ PS5 مشکی را لغو کند و پول خریداران را به صورت کامل برگشت دهد.

شب گذشته کمپانی SUP3R5 در توییتر اعلام کرد: تیم ما تهدیدهای مختلفی دریافت کرده است و ما این تهدیدها را جدی می‌گیریم. ما نمی‌خواهیم روی سلامت تیم خود ریسک کنیم به همین دلیل تمام سفارشات مربوط به PS5 مشکی لغو خواهند شد و مبلغ آن به صورت کامل به خریداران بازگردانده می‌شود.

هنوز مشخص نشده است که آیا این تهدیدات از سوی مشتریان خشمگینی است که نتوانستند یکی از این کنسول‌ها را برای خود خریداری کنند یا سونی این کمپانی را تهدید به پیگرد قانونی کرده است. اما هرچه باشد در روزهای آینده اطلاعات بیشتری نسبت به این موضوع و اینکه چرا خریداران نمی‌توانند اطلاعات مربوط به خرید خود را پاک کنند منتشر می‌شود.

این خبر قطعا برای کسانی که توانستند یکی از ۳۰۴ کنسول PS5 شخصی‌سازی شده را خریداری کنند خبر بدی می‌باشد.

کمپانی SUP3R5 همچنین گفت: ما می‌خواستیم عرضه کنسول نسل نهمی PS5 را جشن بگیریم و به نوعی به گذشته این کنسول ادای احترام کنیم. اما مشخص شد افرادی هستند که با این موضوع مشکل دارند.

منبع
TeachRadar

مرتضی گلستانی

کامپیوترها برای من بی‌جان نیستن؛ حرارتی که تولید می‌کنن و صدایی که ازشون درمیاد به من یادآوری می‌کنه که اون‌ها هم زنده هستن و حس دارن.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا