Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
سخت افزار

PS5 طلایی ۱.۸ میلیون دلاری!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک کمپانی روسی تصمیم به ساخت PS5 و کنترلر DualSense طلایی گرفته است. پس از گذشت مدت کوتاهی از عرضه PS5، بسیاری از کمپانی‌های تصمیم گرفتند قطعات این کنسول را به صورت شخصی سازی شده عرضه کنند. بسیاری از این طرح‌ها از بازی‌های این کنسول مانند Spider-Man: Miles Morales برگرفته شده بودند. اما کمپانی روسی Caviar که به ساخت آیتم‌های لوکس و گران قیمت معروف است. تصمیم گرفته یک PS5 از جنس طلا بسازد که قیمت تقریبی آن ۱.۸ میلیون دلار برآورد شده است.

یک عکس از مدل این کنسول توسط LetsGoDigital منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید. در ساخت این PS5 از ۳۰ کیلوگرم طلای ۱۸ عیار استفاده شده است که ۲۰ کیلوگرم از آن در ساخت خود کنسول و بقیه آن در ساخت کنترلر به کار رفته. کمپانی Caviar نام این کنسول را Golden Rock گذاشته است.

طبق تصویر منتشر شده از این کنسول توسط LetsGoDigital از طلا برای ساخت دو پنل کناری PS5 و تاچ پد DualSense استفاده خواهد شد. همچنین به نظر می‌رسد کمپانی Caviar از نسخه دیجیتالی PS5 برای ساخت Golden Rock استفاده کرده است.

با توجه به قیمت این کنسول جای تعجب نیست که فقط یک عدد از آن ساخته خواهد شد. کنسول Golden Rock قطعا به بخشی از یک کلکسیون با ارزش تبدیل خواهد شد و استفاده از آن فقط به عنوان یک کنسول بازی کمی دور از انتظار می‌باشد. با این حال Golden Rock فقط یک کنسول بازی می‌باشد که از طلا ساخته شده است.

یکی از مشکلات این کنسول قطعا وزن زیاد آن می‌باشد. بدون شک کمپانی Caviar به این موضوع فکر کرده است اما تصور کنید که وزن زیاد این PS5 چه آسیب‌‌هایی را می‌‌تواند به این کنسول وارد کند به خصوص وقتی که به صورت عمودی روی میز قرار بگیرد. اما حتما قبل از فروش، Golden Rock به صورت کامل تست خواهد شد.

منبع
GameRant

مرتضی گلستانی

کامپیوترها برای من بی‌جان نیستن؛ حرارتی که تولید می‌کنن و صدایی که ازشون درمیاد به من یادآوری می‌کنه که اون‌ها هم زنده هستن و حس دارن.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا